goed gedaan hoor1 af en toe zijn ouders niet te volgen en als je niet oud genoeg ben of niet veel geld hebt is dat heel irritant. waarom zou je een beestje in latens lapen als het gewoon beter gemaakt kan worden? maar ja, ik spreek uit ervaring; ouders zien vaak allen maar n cavia/hamster/konijn waar er honderden van in de dierenwinkel zitten voor 6 euro. waarom dan hoge kosten? terwijl wij er een vriendje/kameraad in zien. Ik heb daarover ook al zoveel ellende gehad met mn ouders. ze wilden vaak niet eens meerijden naar de dierenarts, moest altijd hulp van anderen inschakelen....heel erg jammer als je ouders je niet steunen, maar juist daarom top dat je wel bent gegaan! hoop dat het goed komt met je cavia. Ik heb mijne 2 jaar terug ook naar de dierenarts gebracht, was 65 euro kwijt e na 2 dagen is ie alsnog dood gegaan. toch heb ik nooit spijt gehad dat ik gegaan ben, ook al was het 'duur' en ben ik er niksmee opgeschoten. ik heb het in ieder egval geprobeerd en net als bij jou, mocht er iets misgaan, dan kan je jezelf nooit kwalijk nemen dat je niet bent gegaan!