hoe duur bezoek aan de DA met caaf.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lonnie

Re: hoe duur bezoek aan de DA met caaf.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 16:57

goed gedaan hoor1 af en toe zijn ouders niet te volgen en als je niet oud genoeg ben of niet veel geld hebt is dat heel irritant. waarom zou je een beestje in latens lapen als het gewoon beter gemaakt kan worden? maar ja, ik spreek uit ervaring; ouders zien vaak allen maar n cavia/hamster/konijn waar er honderden van in de dierenwinkel zitten voor 6 euro. waarom dan hoge kosten? terwijl wij er een vriendje/kameraad in zien. Ik heb daarover ook al zoveel ellende gehad met mn ouders. ze wilden vaak niet eens meerijden naar de dierenarts, moest altijd hulp van anderen inschakelen....heel erg jammer als je ouders je niet steunen, maar juist daarom top dat je wel bent gegaan! hoop dat het goed komt met je cavia. Ik heb mijne 2 jaar terug ook naar de dierenarts gebracht, was 65 euro kwijt e na 2 dagen is ie alsnog dood gegaan. toch heb ik nooit spijt gehad dat ik gegaan ben, ook al was het 'duur' en ben ik er niksmee opgeschoten. ik heb het in ieder egval geprobeerd en net als bij jou, mocht er iets misgaan, dan kan je jezelf nooit kwalijk nemen dat je niet bent gegaan!

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-08 16:59

dankjewel lonnie Lachen

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-08 19:39

het gaat nu super met hem, hij kijkt al helemaal rond, kan alweer gewoon rennen. M'n ouders kwamen om kwart over 6 thuis, en ik had het eten klaar staan zoals afgesproken. Ze vroegen wat ik vandaag had gedaan. Ik wachhte wat twijfelend af, en m'n vader zei: 'naar de dierenarts geweest'. Ik was echt verbaasd. Maar zei: ja, dat klopt. M'n moeder had me nog gebeld, vanmiddag en toen was ik bij m'n verzorgpony, want die moest nog voer hebben. Ze vroeg al waarom ik zo laat was. En ik zei dat ik dat nog wel zou uitleggen. Zij wisten dus al dat ik naar de DA was gegaan. Ze waren helemaal niet boos. En ik heb gewoon mijn mening kunnen vertellen. Zij hebben ook hun mening verteld, maar dat was anders, maar dat geeft niet. Knipoog Ze vonden het wel duur, maar vroegen alleen maar of ik dat geld wel had Ze gokten al naar de 100 toe, duzz
hèèl misschien willen ze zelfs wel wat betalen Haha!
beter kon niet hoe het gelopen is.. Dat had ik dus echt niet verwacht.

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 07:50

hey goed te lezen dat het zo goed is gegaan!

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-08 08:39

ze betalen gewoon de helft Haha! vind het echt vreemd Tong uitsteken
ik vroeg nog waarom ze dat deden, maar ze vonden het anders te duur voor mij Ja
Met hurry up gaat het erg goed, hij kijkt alweer heel helder uit zijn oogjes. Zometeen ga ik weer naar de DA Knipoog

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-08 10:27

ben net bij de DA geweest, en hurry heeft antibiotica en pijnstillers gehad, maar het kostte niks Haha!

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 11:43

wat goed dat je vandaag nikis hoefde te betalen (zal dan wel al bij de behandeling in hebben gezeten) en helemaal een super vooruitgang dat je ouders de helft hebben betaald! Ik denk dat ze ook beter een dochter kunnen hebben die voor dat geld haar cavia naar de dierenarts brengt dan eentje die zich helemaal klem zuipt! Ze mogen best een betje trots op je zijn voor je verantwoordelijkheid voor je beestjes

Wilma

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 11:46

Bij ons in Barneveld kost een controle helemaal niks, je betaald alleen als de cavia echt behandeld moet worden voor bijvoorbeeld de antibiotica.

Ben al een paar keer langsgegaan alleen voor controle en advies en daar hoefde ik niks voor te betalen