Fotoshoot van mijn lieve Unino.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nynkeline

Re: Fotoshoot van mijn lieve Unino.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 13:50

Leuke foto's Lachen
Even tip voor de fotograaf: Probeer wat meer op de hoogte van de hond te fotograveren. Denk dat je bij dit hondje zelf languit mag gaan liggen!

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 14:20

Echt een vet poeppig hondje Haha!

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 18:43

nynkeline schreef:
Leuke foto's Lachen
Even tip voor de fotograaf: Probeer wat meer op de hoogte van de hond te fotograveren. Denk dat je bij dit hondje zelf languit mag gaan liggen!

Uhmm dat deed ik liever niet, het had al dagen geregend en ik had nette kleding aan, om met modder op mijn kleren weer in de bus te stappen vond ik ook niet zo'n strak plan Tong uitsteken

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-08 12:15

Hahah, grappige foto's Geertruida. Pling Ben blij dat ie het zo naar z'n zin heeft met Ozzy.

Assiejlover, haha inderdaad. Leek mij ook geen strak plan om dat te doen, ik ben in ieder geval super tevreden met de foto's die je voor me gemaakt hebt. Lachen En dan binnenkort nog ff van de paarden, neem ik Uni gewoon ff mee. Kunnen Oz & hij ook nog even samen op de foto Pling

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 12:28

mn vriend heeft ook een shih-tzu, maar dat is nogal een agressief ding, erg pittig dier. alles moet gaan zoals die hond t wilt Tong uitsteken en soms valt ze zelfs uit t niets hun andere hond aan Tong uitsteken

Maar die van jou ziet er wel schattig uit! (al vind ik ze afentoe op een alien lijken Tong uitsteken)

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-08 12:35

Jenkins, Haha nou de mijne is tot nu toe nog niet agressief geweest. Huilen van het lachen Alleen erg speels, haha. Maar het is inderdaad wel zo, alles moet zo gaan als hij wil .. Als ie z'n zin niet krijgt, begint ie te piepen. Haha, maar goed daarom past ie ook zo goed bij mij Schijnheilig

Enne, aliën? Hahah, explain!

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 09:53

Maar jah, je krijgt hem niet terug... Ozzy is helemaal gek op hem dus hij blijft hier gewoon.. Vork

Je wist het zelf al, maar voor de rest het verhaal:
De buurvrouw kwam ook even met haar hondje en we dachten och leuk kunnen ze even kennis maken. Oz is altijd heel lief voor het hondje van de buren... tot nu toe.
Unino ging even snuffelen bij het hondje en hij ook, ineens zou het hondje Unino pakken, grommen en zou bijten, wij schrokken en BAM (*voor het effect*) daar had Ozzy het hondje van de buren ook al te grazen.. Bloos! Ik en mijn broer die er toevallig ook was op Ozzy omschreeuwen... Gelukkig luisterde Ozzy goed..
Nogal stroeve kennismaking, beide hondjes mankeerden niks en Ozzy.. wat een super held, geweldig dat hij Unino beschermde!! Cool