Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
crossmonster schreef:Wat ik de allerbeste manier vind is de kittens 2 keer enten, 3 keer ontwormen en preventief ontvlooien voor ze naar de nieuwe baasjes gaan.
Ook niet voor 10 weken wegdoen.
Wat je dan voor prijs kunt vragen is de kosten van enting etc.
Citaat:beete mislukt... snap echt niet wat er mis is gegaan, maar deze combi was echt niet goed
brittje88 schreef:ik vind het wel een beetje uit zn verband getrokken. Jullie doen net of ze om de haverklap der kat weer laat dekken en weer gedekt is voordat de jongen eruit zijn.
Nou weet ik wel dat er erg veel katten zijn maar dit is wel pas het tweede nestje en het lijkt er nou niet erg op dat ze nou echt wilt gaan fokken. Ga dan beter bij de broodfokkers zeuren dat ze op moeten houden. Maar goed dat is mijn mening.
brittje88 schreef:ik vind het wel een beetje uit zn verband getrokken. Jullie doen net of ze om de haverklap der kat weer laat dekken en weer gedekt is voordat de jongen eruit zijn.
Nou weet ik wel dat er erg veel katten zijn maar dit is wel pas het tweede nestje en het lijkt er nou niet erg op dat ze nou echt wilt gaan fokken. Ga dan beter bij de broodfokkers zeuren dat ze op moeten houden. Maar goed dat is mijn mening.
sunshine schreef:Ja maar WAAROM zou je in hemelsnaam je kat laten dekken?
Aangezien toch bijna iedereen weet dat asiels hartstikke vol zitten.
Ik snap dan niet goed waarom je toch een nestje wilt?
__baron__ schreef:een paard word niet zomaar in het asiel gedumpt dus beetje onzinnige vergelijking als je wil vergelijken doe het dan wel goed
Rianneke schreef:__baron__ schreef:een paard word niet zomaar in het asiel gedumpt dus beetje onzinnige vergelijking als je wil vergelijken doe het dan wel goed
nee die gaan naar de slager
trustHim schreef:en je kan ook een ander kitten bij je laten opgroeien ipv zelf nestje te fokken.
trustHim schreef:en daarbij als er bij jullie zo "gevaar" is lijkt het me geen goede omgeving voor dieren
trustHim schreef:tja die hebben ook wel eens flinke smak gemaakt als ze op ontdekking waren, dat gebeurd