Babsiej schreef:Maak je je kindje straks ook op die manier zindelijk ?![]()
Dierenmishandeling vind ik het.. Bah, dat er nog mensen zijn die zulke achterhaalde theorieen gebruikten.. Dat men dat vroeger deed, ze wisten niet beter, maar kom nou inmiddels weten we toch wel beter????
een KAT is geen kind!!!!!!
Bovendien had ik al ergens gezet dat dit een laatste retmiddel zou kunnen zijn, dat iedereen denkt dat je een dier moet behandelen als een mens, waardoor ze vervolgens (zie honden) agressief en onhandelbaar worden, omdat het baasje het baasje niet meer is, dat is gemeen en zielig, waarom denk je dat er zoveel beesten op straat eindigen?
juist, omdat het dier zijn plek niet meer weet en dus ongewenst gedrag gaat tonen. In huis plassen, op het aanrecht zitten, op tafel, grommen enz. enz. mijn methode is misschien wat harder met dingen, maar ik hoef het ook maar 1 keer te doen en niet 50 keer zoals de meeste om er vervolgens achter te komen dat het toch niet werkt.
iedereen heeft zijn eigen manier van opvoeden en moet dat zelf weten, om nu te zeggen dat ik dan meteen mijn beesten mishandel is een beetje vreemd en ver gezocht