welke voeding Jack russel?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: welke voeding Jack russel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 20:36

cheyentic schreef:
C_arola schreef:
Wat apart dat honden allergisch kunnen zijn voor regenwater. Fijn voor je dat je erachter bent gekomen dat het dat is Lachen
Hoop dat TS ook een oplossing vind.

volgens mij moet jij een leesbril kopen Knipoog was niet allergie voor regenwater maar voor kraanwater Vork

OOh, sorry voor zo'n domme fout! Clown

cheyentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 21:01

Nagelbijten / Gniffelen

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-08 19:45

nou dat zal ik s proberen, wij zijn inmiddels terug van vakantie hebben joppie opgehaald uit het asiel en wat denk je........niks geen bultje, bijtje oid, blijkt dat ze daar Kenner brokjes van de boerenbond heeft gehad, kon ze door omstandigheden pas 3 dgn later zelf gaan halen, heeft eerst even bonzo gehad en was krabberdekrab, maar nu zit ze 4 dgn aan kenner brokjes en gaat veeeeeel beter, ook haarverlies is minder, dat regenwater ga ik ook s proberen, onze kat drinkt ook standaard uit regenplassen terwijl ook hij een watrebak heeft staan, bedankt voor de tip, ik laat nog weten hoe het gaat!

oh ps ze is ook aFGEVALLEN OP PENSION, ZIET ER NU GESTROOMLINNDER UIT, GEEF R OOK GEEN HAPJES MEER

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 21:26

Kan niet zeggen dat Kenner een superbrok is, maar dat die het goed doet is fijn. Anders wilde ik nog is een visbrok aanraden bijv. de Pro Plan zalm, daar willen dieren met gevoelige huid etc. vaak erg goed op reageren.

Sjurlieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 21:36

Hallo allemaal,

Mijn jack russel, een reutje van ruim 7 jaar heeft nu ook sinds de tweede zomer last van jeuk, kale plekken (door het bijten van de jeuk) etc.

De dierenarts denkt dat hij overgevoelig is voor iets dat momenteel bloeit. Hij heeft het niet over voer gehad, want in de winter heeft mijn hond nergens last van tot nu toe. Hij krijgt gewoon voer van AH huismerk en eet zo nu en dan met de pot mee (groenten, rijst, pasta, etc). Ik heb nooit problemen met hem gehad. Ik denk dat het zonde van je geld is om allerlei dure voersoorten te proberen.

Volgens mijn dierenarts is er niets mis met de AH brokken. Mijn hondje is ook getest op mijten vandaag, maar die had hij ook niet.

Volgens mij ligt het ook aan de lichte vacht van deze honden, zijn ze daardoor gevoeliger voor huidproblemen.

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 14:49

oh wat moeilijk man,
mijn jacky is nu net geboren..
dus over paar weken ga ik haar halen..

wat bedoelen jullie met vers vlees ?? waar halen jullie dit ??
want zie ook wel vaker vlees in de winkel liggen met zo'n ceaser hondje erop,
neem aan dat jullie ander vlees bedoelen ?

ooh ik vind het zoo spannend,, maar wil wel het beste voor mn hondje.

zouden jullie me misschien een pbtje kunnen sturen ? als jullie tips hebben ?

alvast bedankt