SHALALA schreef:Voor mij was dit al langer bekend .. Heb nog nooit een grote hond gezien die echt agressief was zonder reden.
Wel vaker kleintjes gezien .. Wij hebben ook een Jack Russell, maar die is totaal niet agressief, echt totaal niet .. Ligt denk ik ook puur aan de opvoeding, en de eerste levensweken .. Maargoed uitzonderingen heb je altijd..
Hier nog een.
Ik heb een Jack en het is het liefste Jackje wat ik ooit gezien heb. Maar reacties van mensen soms... om misselijk van te worden.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk helemaal niet gek ben op kleine hondjes. Doe mij ook maar die grote bakbeesten. Maar zo'n kleintje is toch een stuk makkelijker en het was liefde op het eerste gezicht dus ze is er gekomen. En wat is ze lief, ongelofelijk. Ik moet eerlijk zeggen dat ik me zelfs had voorbereid op een ondeugend ding en op een hoop problemen met de opvoeding. Maar dat was absoluut niet nodig! Tis een schat van een beestje.
Maar áls ze eens een keer blaft, hoor je alweer van 3 verschillende kanten 'Bah daar heb je weer zo'n poedersuiker' en ga zo maar door. Ik vind het gewoon sneu voor 't hondje...
(en ik word er zelf ook geirriteert van)
Maare, om even ontopic te gaan, dat was volgens mij best algemeen bekend idd...
Ik ben ook minder bang van een grote vreemde rottweiler, dan van een vreemd klein hondje.. En geloof me, als die bijten, doet het óók zeer!!