ik hoop ook dat we super maatjes worden!@Ilse: ik zie geen Diesel staan? Of ligt dat nou aan mijn ogen?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
ik hoop ook dat we super maatjes worden!

Ilse schreef:Oh wat leuk Flevo! Eindelijk!
Ik zag hier toevallig ok een Diesel -hulphond- in een collage staan, niet toevallig jouw Diesel? [EA-CO] Mooie herinnering, scrap-fotocollage aangeboden

!!! En hij bevalt me nu al superrrrr!!!
Flevogirly schreef:Jaaaaaaaaaaa hij is vandaag al gekomen rond kwart over 4!!! En hij bevalt me nu al superrrrr!!!
Heel veel suc6 samen !!
. MAar het is dus een andere
./
gister en vandaag lekker meer dan drie-kwartier gelopen. (Ik laat hem zeg maar paar keer 'gewoon uit' en 1x per dag maar ik echt een lange wandeling).
nee hij loopt me braaf achterna en dat is alleen maar goed. Hij is erg op me gericht. Ik ga staan, hij staat ook meteen op, haha.

. Ik heb hem in februari aangevraagd, en 3 juli is die gekomen. Dus 6 maanden ongeveer. Het ligt ook beetje aan je eisen, vertelde ze. Want mij maakte het niets uit wat voor ras/geslacht. Enigste wat ik vroeg: of hij/zij beetje van knuffelen hield, een beetje groot was (omdat ik zelf ook aardig lang ben, dus loopt dit prettiger aan de beugel) en het hoefde van mij geen andermansvriendje te zijn (was dit wel het geval, maakte mij het niet zoveel uit, maar vond het gewoon mooi meegenomen). 
alleen idd formaat. bij mij is t wel wat anders, want ik krijg n hulphond die ook echt dingen moet gaan doen, dus daar moet ie wel geschikt voor zijn.
) Ik vind het echt super voor je dat je een maatje krijgt die je kan helpen!! Ik heb hem van Martin Gaus. Waar had jij hem ook al weer vandaan? Ik denk dat de wachttijd bij hulphonden anders is, ik weet het niet precies hoe dat zit.. Hopelijk krijg je gauw je hulphondje!