Geleidehondje!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Madeira_

Re: Geleidehondje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 09:47

Bedankt voor alle leuke reacties Haha! ik hoop ook dat we super maatjes worden!

@Ilse: ik zie geen Diesel staan? Of ligt dat nou aan mijn ogen? Clown

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 10:01

rechts onderin paulien, een zwarte labrador.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 10:02

Ow hihi Haha!

Nou het is goldenretriever bij mij.. dus kan helaas sowieso niet, maar ik vind het altijd interessant om naar te kijken/lezen Haha!

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 18:57

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-08 21:30

Jaaaaaaaaaaa hij is vandaag al gekomen rond kwart over 4 Haha!!!! En hij bevalt me nu al superrrrr!!! Haha!

gwenfflames

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 23:51

Flevogirly schreef:
Jaaaaaaaaaaa hij is vandaag al gekomen rond kwart over 4 Haha!!!! En hij bevalt me nu al superrrrr!!! Haha!

O wat spannend, braaf geweest vannacht??
Als je t leuk vindt, hou ons maar op de hoogte!!

Cuddie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 00:00

Oh wat super Haha! Heel veel suc6 samen !!

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 00:04

Spannend!! En wij hadden al een beetje contact, omdat deze ook diesel heette idd Knipoog. MAar het is dus een andere Haha!./

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-08 14:58

Hij heeft geen kick gegeven zijn eerste nachtje. En hij loopt me contant achterna Haha! gister en vandaag lekker meer dan drie-kwartier gelopen. (Ik laat hem zeg maar paar keer 'gewoon uit' en 1x per dag maar ik echt een lange wandeling).

Ik vind het juist erg leuk om hier beetje te vertellen over hem Haha!

Ik heb wel zijn naam verkeerd gespelt, ik dacht dat hij DieSel heette, maar het is DieZel. Maar ach, kan gebeuren Knipoog

Hij ligt nu naast me bij mijn bureaustoel. Lijkt wel of ik honing aan mijn kont heb Tong uitsteken nee hij loopt me braaf achterna en dat is alleen maar goed. Hij is erg op me gericht. Ik ga staan, hij staat ook meteen op, haha.

Dit weekendje gaan we trouwens nog niet werken in de beugel. Dat doen we maandag. Dit weekendje mag hij lekker aan ons wennen en andersom natuurlijk ook. Lachen

gwenfflames

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 11:01

wat een braverd zeg!!!
Komt morgen dan een instructeur om samen met je te oefenen? Of ga je gewoon op pad??
Veel plezier he!!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-08 18:23

@Gwenfflames: morgen komt de zoon van Martin Gaus, genaamd Serge, met mij trainen. Haha!

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 18:29

Wat gaaf zeg! Leuk ook om mee te lezen hoe de kennismaking en de eerste dagen gaan. We zijn natuurlijk allemaal benieuwd hoe het straks met het "werken" gaat. Houd je ons op de hoogte?

gwenfflames

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 20:48

ik ben heel benieuwd hoe t gaat morgen, veel succes he EN heel veel plezier, dat is nog veel belangrijker eigenlijk!! Dikke knuffel voor Diezel!!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-08 12:31

Dankjulliewel Haha!

Het ging goed! Hij deed het goed, ik maakte wel is foutjes omdat ik nog niet helemaal weet wat ik soms moet zeggen enzo Bloos

Ik vind het wel vervelend dat niet alle mensen geloven dat ik 'zo slecht zie.' Naja, mijn oude schoolgenoten dan, zij zijn zelf ook slechtziend dus eigenlijk kunnen zij het ook moeilijk vergelijken. Tja, ik kan er toch ook niets aan doen? Ik zie gewoon echt niet meer dan dat ik zeg. Dat ik alles doe betekend niet dat ik meer zie. Mij boeit het gewoon niet zo als ik ergens tegen aan knal. Verdrietig

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 12:42

paulien, maak je niet druk om wat anderen zeggen. je krijgt diezel niet zomaar toegewezen.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 12:46

wat superleuk voor je zeg! echt super!!! ik geloof heel goed dat je veel vrijer bent. veel minder afhankelijk van andere mensen. heerlijk!!!

mag ik vragen hoe lang je hebt moeten wachten ongeveer? en heb je er 1 van stichting hulphond of van geleidehonden?

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-08 12:55

@BA: kan er gewoon beetje boos/teleurgesteld in worden, als mensen denken dat ik lieg om mijn handicap Verdrietig
@Ikenindi: Jaaa voelt heerlijk om minder afhankelijk te zijn van mensen Haha!. Ik heb hem in februari aangevraagd, en 3 juli is die gekomen. Dus 6 maanden ongeveer. Het ligt ook beetje aan je eisen, vertelde ze. Want mij maakte het niets uit wat voor ras/geslacht. Enigste wat ik vroeg: of hij/zij beetje van knuffelen hield, een beetje groot was (omdat ik zelf ook aardig lang ben, dus loopt dit prettiger aan de beugel) en het hoefde van mij geen andermansvriendje te zijn (was dit wel het geval, maakte mij het niet zoveel uit, maar vond het gewoon mooi meegenomen).

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 12:59

ik heb ook idd behoorlijk weinig eisen Lachen alleen idd formaat. bij mij is t wel wat anders, want ik krijg n hulphond die ook echt dingen moet gaan doen, dus daar moet ie wel geschikt voor zijn.

maar 6 maanden is best snel... ik denk vanaf de aanvraag dat t bij mij nu ook al 3 maanden is, maar ze zijn bij mij wel wat laat gekomen voor intake...

vanuit welke `organisatie` heb jij hem?

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-08 13:01

@Ikenindi: ik had inderdaad je topic gelezen (en er volgens mij ook op gereageerd *LOL*) Ik vind het echt super voor je dat je een maatje krijgt die je kan helpen!! Ik heb hem van Martin Gaus. Waar had jij hem ook al weer vandaan? Ik denk dat de wachttijd bij hulphonden anders is, ik weet het niet precies hoe dat zit.. Hopelijk krijg je gauw je hulphondje!