Nanne schreef:MarcoBorsato schreef:Hoe kom je er achter dat je hondje baft?
Dat voel je op een gegeven moment wel hoor!
Dan krijg je een

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nanne schreef:MarcoBorsato schreef:Hoe kom je er achter dat je hondje baft?
Dat voel je op een gegeven moment wel hoor!
MarcoBorsato schreef:Ik weet niet of een baffend hondje wel zo goed is voor de hygiene...
Zazoo schreef:Je hebt ook banden waar water uit spuit als je op een knopje drukt. Of blafbanden die en schok geven als de hond blaft. (Weet niet hoe zwaar de schok is en of dat een goed idee is...)
Nanne schreef:MarcoBorsato schreef:Ik weet niet of een baffend hondje wel zo goed is voor de hygiene...
Nou, hij houdt wel plaatsen schoon die normaal gesproken onder moeilijk begaanbaar terrein vallen.
mistid schreef:Zazoo schreef:Je hebt ook banden waar water uit spuit als je op een knopje drukt. Of blafbanden die en schok geven als de hond blaft. (Weet niet hoe zwaar de schok is en of dat een goed idee is...)
4000 Volt
Zazoo schreef:Je hebt ook banden waar water uit spuit als je op een knopje drukt. Of blafbanden die en schok geven als de hond blaft. (Weet niet hoe zwaar de schok is en of dat een goed idee is...)
Maanling schreef:Zazoo schreef:Je hebt ook banden waar water uit spuit als je op een knopje drukt. Of blafbanden die en schok geven als de hond blaft. (Weet niet hoe zwaar de schok is en of dat een goed idee is...)
Nou, stroom op je baffende hond.
als je dan nog geen 'tintelingen' krijgt weet ik het ook niet meer
Raja schreef:je kunt het ze heel goed afleren!!
Zodra ze het doet, niks zeggen!!! dat is het allerbelangrijkst en iets naar haar toe gooien. een bos sleutels of de slipketting.
Ze zal zich helemaal wezenloos schrikken.
Als ze naar je toe komt, gewoon normaal reageren!
Dit moet je even volhouden!
Geloof me het werkt!!
MarcoBorsato schreef:Kan ik met mijn kat ook een bafcursus doen? En met mijn paard?
Kusx_Lisa schreef:Omg mensen open een baftopic in HK