Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jenkins schreef:Persoonlijk denk ik dat je dit ook wel had kunnen verwachten .. anders zou je ook een klein beetje naïef zijn toch? Jij hebt nu 3 topic's lopen over, wat ik vind, hetzelfde. Je komt in de twee oudere topic's ook niet terug op bepaalde dingen. Die foto's had je ook in je eerste topic kunnen plaatsen, maar als mensen naar jouw idee een beetje teveel in discussie treden dan trek jij je terug en vervolgens ga je dan maar een nieuw topic opstarten in de hoop dat je een andere doelgroep treft! Maar helaas ..de ratten komen als ze groot en oud genoeg zijn inderdaad bij de andere mannen.
de reden dat ik niet eerst naar tammeratten ben gegaan is omdat ik vind dat het daar heel lang duurt voordat je een antw hebt en inderdaad omdat ik moe word van het gediscussieer, maar blijkt dat het hier op bokt niet anders is.
het enige wat ik eigenlijk wou weten is wat voor eten ik ze zou kunnen geven zodat ze aansterken enz.
Maar opnieuw is er een discussie ontstaan die al zovaak is geweest.
gelukkig zitten er ook leuke reacties tussen.
jalo schreef:Persoonlijk denk ik dat je dit ook wel had kunnen verwachten .. anders zou je ook een klein beetje naïef zijn toch? Jij hebt nu 3 topic's lopen over, wat ik vind, hetzelfde. Je komt in de twee oudere topic's ook niet terug op bepaalde dingen. Die foto's had je ook in je eerste topic kunnen plaatsen, maar als mensen naar jouw idee een beetje teveel in discussie treden dan trek jij je terug en vervolgens ga je dan maar een nieuw topic opstarten in de hoop dat je een andere doelgroep treft! Maar helaas ..
Die arme rittens zijn afhankelijk van heel veel factoren en het is natuurlijk alleen maar de bedoeling van de mensen hier om je te wijzen op bepaalde dingen. Je wilt zo graag eentje redden van de dood en omdat jij dat dan wilt dan moet dat ritten maar op heel jonge leeftijd de warmte en aandacht van z'n moeder missen. Omdat hij niet alleen moet zitten koop je er vervolgens nog een veel te jong ritten bij .. 'uit de dierenwinkel' en vervolgens moet iedereen dat hier maar een goede diervriendelijke actie vinden. Zo werkt dat gewoon niet altijd .. eigenlijk is het stiekem een stukje dierenmishandeling. En dit terwijl je bedoeling misschien zo anders was.
Maar goed mensen denken nu eenmaal rationeel!
malih schreef:Hey .. Denk jij een beetje aan je reputatie als 'ondernemer' in de rattenbusiness!!wauw, wat heb je dat prachtig verwoord, ik doe het je niet na.