Hondenbelasting is een oeroude vorm van wegenbelasting

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Diablo schreef:Ukkiee schreef:Die hondenbelasting is er niet voor niets
Waarom is die hondenbelasting er dan?
Craignethan schreef:
Ukkiee schreef:Het zal vast nuttig zijn voor de overheid, anders hadden ze het afgeschaft.
Ilzjuh schreef:Ukkiee schreef:Het zal vast nuttig zijn voor de overheid, anders hadden ze het afgeschaft.
*Grin*
Denk je dat nou echt? De overheid zal blij zijn dat er extra geld binnenstroomt en zolang mensen betalen, waarom zouden ze het dan afschaffen?
joozz schreef:Betaal netjes al mn belastingen, steel nooit, enz. Eigenlijk een hele brave burger dusDus schrik er wel
Ukkiee schreef:Sorry hoor, maar ik vind dit ontzettend asociaal! Die hondenbelasting is er niet voor niets en het is zeker oneerlijk tegenover de mensen die wel altijd braaf betalen! Wat jij nu doet is eigenlijk gewoon fraude! Dus wees er maar niet trots op en hopen voor je dat nu je het op internet hebt gezet ze er niet achterkomen en je hond niet in beslag nemen.
ellepel schreef:even een tip over de hondenbelasting:
als je niet wilt betalen en je moet met je dier toch eens naar een dierenarts...
zoek er dan een uit waar je een vals adres aangeeft..
misschien mag ik het hier niet zeggen maar diverse dierenartsen geven hun klantenbestand door aan de gemeente..en zo weten ze je dus wel te vinden.
het is maar even dat je het weet
dowie schreef:voor die 40 euro in een jaar ga ik me niet druk maken althans dat is wat ik betaal voor mijn hond !!!