Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
melissa_lis schreef:Hoi, een bassethound.
wij krijgen pups over 4 weken.
hier de site van de mama van de hond.
http://floorastorywithatail.come2me.nl/
groetjes Melissa
bnb schreef:Waarom geef je niet een kansarme hond een fijn huisje en tweede kans??
Neem eens kijkje op onze site, wij hebben allerlei soorten honden, ras, rasloos, kruising, groot, klein, dik, dun, jong, oud, noem het maar op![]()
En allemaal zoeken zij nog een fijn baasje waar zij de rest van hun leven kunnen wonen.
En dankbaar dat ze zijn....
bnb schreef:Waarom geef je niet een kansarme hond een fijn huisje en tweede kans??
Neem eens kijkje op onze site, wij hebben allerlei soorten honden, ras, rasloos, kruising, groot, klein, dik, dun, jong, oud, noem het maar op![]()
En allemaal zoeken zij nog een fijn baasje waar zij de rest van hun leven kunnen wonen.
En dankbaar dat ze zijn....
EmEm schreef:Groot, kortharig en een fijn karakter.
Dan vallen er toch echt wel een hoop van de hier genoemde honden af!
Een Husky is bijvoorbeeld verre van kortharig en heeft toch meestal een standvastige baas nodig die heel veel met hem onderneemt.
Ik sta achter de volgende genoemde honden: Labrador, Appenzeller Sennenhond, Boxer en Rhodesian Ridgeback
Bekijk eens wat hondenrassen-boeken of verzamel info op internet over de genoemde honden. Een ras kies je ook op gevoel. Maar blijf wel trouw aan de voorwaarden die je in eerste instantie genoemd hebt. Er is genoeg keuze bij die voorwaarden!
Succes ermee!
bnb schreef:O jongens toch....ik wilde julie echt niet aan het huilen maken hoor![]()
Maar ja het is wel realiteit, deze schatjes verdienen ook allemaal een fijn leventje toch??
Ik heb nu zelf 7! honden waarvan er 5!!! uit Gran Canaria, en ze zijn zo verschrikkelijk lief!!!!!!!!
Dus als jullie iemand weten die een hondje zoekt.........
EmEm schreef:Groot, kortharig en een fijn karakter.
Dan vallen er toch echt wel een hoop van de hier genoemde honden af!
Een Husky is bijvoorbeeld verre van kortharig en heeft toch meestal een standvastige baas nodig die heel veel met hem onderneemt.
Ik sta achter de volgende genoemde honden: Labrador, Appenzeller Sennenhond, Boxer en Rhodesian Ridgeback
Bekijk eens wat hondenrassen-boeken of verzamel info op internet over de genoemde honden. Een ras kies je ook op gevoel. Maar blijf wel trouw aan de voorwaarden die je in eerste instantie genoemd hebt. Er is genoeg keuze bij die voorwaarden!
Succes ermee!
DarkDreamer schreef:Je hebt ook witte (die vind ik persoonlijk erg stoer!). Maar die zie je niet zo vaak.
suusiejj schreef:Verre van kortharig? Niet om een discussie te openen hoor maar zulk langhaar hebben ze nou ook weer niet.. Daarbij heb je ook nog verschillen in vacht.. Die hier achter wonen lijken namelijk sprekend Malamute's omdat ze ook lange haren hebben en wat breeder lijken maar het zijn echt Husky's .. Sacha valt bijvoorbeeld best heel erg mee qua lengte van d'r haren..
Daarbij zei ze al dat ze een concenquente hand wel kan geven
Ilzjuh schreef:DarkDreamer schreef:Je hebt ook witte (die vind ik persoonlijk erg stoer!). Maar die zie je niet zo vaak.
Witte Herders zijn prachtige dieren! Later als ik het huis uit ben wil ik weer een maatje voor mijn hondje (die dan met mij mee moet) en dan komt er of een Husky, of een Witte Herder. Maar vergis je niet, Witte Herders zijn geen makkelijke honden.
nicci88 schreef:de rhodesian ridgeback heeft ook een strenge hand nodig hoor.
EmEm schreef:Een Husky heeft een flinke ondervacht. Ik neem aan dat ze een kortharige hond wil omdat ze dan minder verharen. En ik denk dat een Husky aardig verhaart
nicci88 schreef:witte herder is de canadese herder
suusiejj schreef:Haha ooh Djaga werd in het begin zoooooooooooo vaak witte herder genoemt he..
Er was toen eens iemand die me niet wilde geloven.. Ik werd er echt helemaal simpel van dus ben met me chagerijnige kop zijn papieren gaan ophalen , ik kan daar echt niet tegen tegen mensen die beter denken te weten wat voor dier ik heb dan ik zelf
Husks zijn ook niet makkelijk dus opzich of je nou een Husk neemt of een Witteherder eigenwijs zijn ze allebeiwat soms ook wel enorm veel lol opleverd hahaha sacha die kan je bijvoorbeeld enorm bitchy aankijken