Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Irma_Maandag schreef:Ik laat mijn dieren (als ze bij de dierenarts worden ingeslapen) dus wèl achter; eenmaal dood zijn ze voor mij gewoon dood. Ik blijf er dus wel bij tot ze gestorven zijn, in mijn armen.
Is het leven eruit, dan doet het me weinig meer. Sorry, maar container of bos maakt me dan niets meer uit.
Zo denk ik er overigens ook vwb mezelf over.
Kleine dieren die thuis dood zijn gegaan, begraaf ik idd. in de tuin.
miss_jumpy schreef:Irma_Maandag schreef:Ik laat mijn dieren (als ze bij de dierenarts worden ingeslapen) dus wèl achter; eenmaal dood zijn ze voor mij gewoon dood. Ik blijf er dus wel bij tot ze gestorven zijn, in mijn armen.
Is het leven eruit, dan doet het me weinig meer. Sorry, maar container of bos maakt me dan niets meer uit.
dit is exact hoe ik er ook over denk.
miss_jumpy schreef:Irma_Maandag schreef:Ik laat mijn dieren (als ze bij de dierenarts worden ingeslapen) dus wèl achter; eenmaal dood zijn ze voor mij gewoon dood. Ik blijf er dus wel bij tot ze gestorven zijn, in mijn armen.
dit is exact hoe ik er ook over denk.
runningkawa schreef:dat gevoel heb ik zo ook eilleen
De hondjes, ben er nog niet uit of we die begraven of cremeren...iig niet bij de da achter laten
De paarden...liefst zou ik die in de wei begraven en een boompje erop planten.... maar dat mag helaas niet.
Dan zou ik het liefste laten cremren, maar denk dat de prijs wel verschrikkelijk hoog is, toch zou ik dat het liefste doen