We hebben vanalles geprobeerd om hem te laten kotsen, maar niks hielp

Uiteindelijk stonden we om 23.00 uur op zondag bij de DA. 110 euro armer en een zielig hondje mee terug naar huis

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LimaMambo schreef:IK WORD HIER ALTIJD ZO MOE VAN HE
DENK JE DAT BOKT EEN DIERENARTSPRAKTIJK IS?!
chocolade is enorm giftig voor honden en enorm DODELIJK!
dat moet er allemaal uit!!
en als je nog op tijd bent heb je geluk, zo niet heb je enorme kans dat de nieren vergiftigd worden!
melaniepk schreef:Onze hond had dus allang kastjeweile moeten zijndie maakt zelfs kastjes open om chocola te pikken, tegenwoordig bewaren we het netjes boven in de kast, net als kauwgom, sommige honden zijn echt onvoorstelbaar
![]()
Je kan je da even bellen voor advies, die van ons wandeld nog steeds rond na het eten van kilo's chocolade, maar goed, straks is die van jullie er wel gevoelig voor en is hij er straks niet meer
LimaMambo schreef:pure chocolade is het dodelijkst!
en dat met zout zou misschien hebben gewerkt als je er direct bij was geweest..
nu is het noodzaak om die troep zo snel mogelijk uit zijn lichaam te krijgen
dus met SPOED naar de dierenarts en een injectie halen zodat alles er snel uit komt
en dan maar hopen dat alles eruit komt en de hond er niks aan over houd
sorry voor mijn harde reactie maar ik vind soms dat mensen te makkelijk over dieren denken.. en dan heb ik het over in het algemeen
dat mensen eerst hier iets vragen en dan pas de DA bellen.. je kan het beter andersom doen
Rienn schreef:Mambo, je hebt wel gelijk, maar het had ook iets subtieler gekunt
LimaMambo schreef:Rienn schreef:Mambo, je hebt wel gelijk, maar het had ook iets subtieler gekunt
ja sorry maar kan me daar zo kwaad over maken...
mijn honden zijn mijn ALLES en het zou niet eens in me opkomen om eerst alles op bokt te zetten ipv de DA te bellen
pinuts schreef:sunshine: omdat ik eerst echt wou weten of het dodelijk was:)
EN nu doen we er alles aan.. dus zoals ik al zei.. ben over tijdje pas terug
(edit: ik hoef verder geen gezeur dat ik te laat ben, ben er nu druk mee bezig, wou alleen advies, bedankt voor diegenen, jullie krijgen later te horen hoe t afloopt)