Poes probleempjes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mila87

Re: Poes probleempjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 09:58

is het geen optie om dan het hele balkon af te zetten?

boven op zolder zetten lijkt me idd een slecht idee..vooral met de hitte. voor de ramen kun je wel een soort rooster aanbrengen (hebben mijn bovenburen ook gedaan).

een groot gaas rooster om je hele balkon heen is lelijk, maar als het je kat op je balkon houd en hij naar buiten kan is het wel opgelost.
je kunt het best mooi maken. zie het als een soort konijnen-ren Clown Nagelbijten / Gniffelen

mijn broer heeft trouwens tot een bepaalde hoogte gaas met de randen naar binnen geslagen. kan de kat niet opspringen..vind ik zelf best lelijk..maar het is een vent, dus dat balkonnetje boeit hem niet Clown

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 10:16

M.i. is esthetiek altijd ondergeschikt aan dierenwelzijn.. Dus vandaar hier ook de keuze voor het afzetten van het gehele balkon met goed gaas.. En straks dus een heuse ren in de tuin..

Toen onze Disney wegliep bleef Belle alleen achter. Op zich leek ze tevreden, ze had tenslotte ook de hond nog als maatje wanneer wij de hele dag moesten werken. Uiteindelijk kwam er een half jaartje later een sphynx katertje bij en als je die 2 samen ziet, dan weet je dat je je katten zó gelukkig maakt om ze samen te houden!

Of je een kitten of een jong volwassen dier erbij zoekt, is natuurlijk geheel aan jezelf.. Voor beide keuzes is wat te zeggen en beide keuzes hebben nadelen..

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-08 21:01

We zijn er over uit dat er nog een poes komt, we hebben een hele leuke gezien in een asiel in Breda waar ik morgen voor ga bellen en anders hebben we nog wat kittens in Helmond op het oog. Maar het naar buiten gaan probleem hebben we nog geen oplossing voor haha, consequent binnen houden dus maar Nagelbijten / Gniffelen

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 13:26

Ofwel de boel afzetten, ofwel leren leven met het gejank. Ik zie het voor me dat poes mss wel gelukkig gaat zijn met een vriendje en dat die straks net zo lekker mee zit te zeuren.

Kijk eens achter petsafe anders, daarmee zet je een ruimte af zonder draad.

Enne dat van die proefperiode vind ik een beetje wreed, katten zitten echt compleet onder de stress van verhuizen!

Chubby: sphinxen zijn ook erg sociale katten merk ik. Ik heb twee htk katten en die hebben heel veel aan elkaar maar die liggen elkaar niet te wassen oid.