Goede deal of niet? Weet alleen niet waar je woont
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Goede deal of niet? Weet alleen niet waar je woont
Ik ben wel redelijk in engels
Ik woon in Groningen
Ik kan ook wel engels, maar geen 100 woordjes leren aangezien ik me niet kan concentreren en heel erg Studieontwijkengedrag vertoon nu!
Denk idd dat je stukje bij beetje moet gaan werken.. Tanden op elkaar, en doorzetten.. Succes!
Ik ben ook doodsbang voor spinnen maar opruimen moet gebeuren dus bij mij gaat de knop om en ik maak schoon, hou wel mijn schoenen aan, want mocht ik er 1 tegen komen trap ik hem gewoon dood
schoenen aan is wel een goeie jaa! Dat had ik nog niet
Heb sloffen aan 
En ben ook haast triest genoeg om plastich handschoenen aan te doen

Haarlak op een spin spuiten
?

Marjo_x schreef:Haarlak op een spin spuiten
?
@ Lies: Spinnen zijn geen dieren, het zijn kleine onderdanen van de duivel die ontsnapt zijn uit de hel
)
plotie schreef:De spinnen eerst verstijven door haarlak op te spuiten, en dan totale luiquidatie

gewoon 1 voor 1 de spullen pakken,, of je schuift iets opzij dat ze wegrennen
Werkt dat echt Binckudenice? Blaas is ze dan juist niet achter spullen waar ze zich gaan verschuilen ? Runn_love_ schreef:denk dat iedereen wel eens een dier heeft gedood ,, maarjj dan zijn we allemaal harteloos ??
ik vind haarlak wel zonde,, voor de spin of je geld weet ik nog niet
maar over de spinnen
spinnen zijn banger voor jou dan jij voor hengewoon 1 voor 1 de spullen pakken,, of je schuift iets opzij dat ze wegrennen
Marjo_x schreef:Werkt dat echt Binckudenice? Blaas is ze dan juist niet achter spullen waar ze zich gaan verschuilen ?