Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Thats_Me schreef:Heb je ook een foto van de onderkant van de kussentjes? Zijn die mooi roze net als de andere pootjes of hebben die een andere kleur?
ImkeTarek schreef:heeft ie er nog wel gevoel in.. en werken zijn teentjes/nageltjes nog (qua beweging etc.)
Ashkerlon schreef:kijk het een kwartiertje aan, beetje maseren om de boel weer op gang te helpen. Met een beetje geluk trekt het vlug weg. Als het binnen een kwartiertje nog even gezwollen zit, toch maar even naar de dierenarts.
Hoelang heeft het elastiekje om de poot gezeten? en zat het heel strak?
Beaux schreef:Ach dat komt wel goed als ik het zo zie.
Ik vnd het juist rot voor je broertje, die voelt zich nu klote, doet ie vast nooit meer zoiets.
Niemand hier ooit iets stoms gedaan als kind?
Thats_Me schreef:Zo te horen valt het allemaal mee. Dier zal niet gaan slapen als hij veel pijn heeft. Daarbij is de kleur goed, dus de doorbloeding ook. Poot ziet er niet echt opgezet uit en de werking is er ook nog.
Nog wel even in de gaten houden. Maak haar desnoods straks even wakker en laat haar een stukje lopen maar maak je maar niet teveel zorgen het ziet er goed uit en er zijn geen directe symptomen wat wijzen op een poot die niet meer naar behoren werkt.
Miss_Montana schreef:Ik vraag me toch altijd af waarom mensen de tijd nemen om een topic op een forum te openen en foto's te maken over hoe bezorgd ze wel niet zijn maar ondertussen niet even voor de zekerheid de DA bellen om hem/haar wat tips te laten geven. Even opzoeken welke DA zondagsdienst heeft en dan geeft hij/zij je wel bruikbare tips of mss krijg je te horen dat jullie even langs moeten komen. Niet specifiek tegen TS bedoeld maar in het algemeen maar het valt me gewoon erg veel op van de laatste tijd. Vind het raar dat mensen de voorkeur geven aan de mening van een totale vreemde achter een beeldscherm dan dat je de mening wilt van iemand die jou en je dier kent en precies weet hoe te handelen.