550 kansarmen dieren in nl, rekenen op ons

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ElCid

Re: 550 kansarmen dieren in nl, rekenen op ons

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 12:32

Ik heb getekend en de link doorgestuurd naar vrienden en kennissen. Ik vind het wel belangrijk dat iets dergelijks kan blijven bestaan, per slot van zake zijn dit weer allemaal arme dieren die, vaak, het slachtoffer zijn geworden van domme mensen. Dan mogen we er ook wel voor zorgen dat ze nog een beetje leuke tijd kunnen hebben voordat ze het tijdelijke voor het eeuwige verruilen.

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 20:55

Sisco4life schreef:
Marloez schreef:
Volgens mij is het merendeel van die dieren beter af met een spuitje.. als ik het zo lees. Er zitten namelijk doodzieke dieren bij die opgelapt worden, maar nooit helemaal beter kunnen worden. Scheve mond

Idd...Dat is toch geen waardig leven zo Verward Kijk, als ze vervolgens naar een baas kunnen die ze alle liefde en aandacht geeft OK, dan teken ik wel. Maar dit gaat kennelijk om dieren die in een soort van reservaat zitten welke eten en drinken krijgen en that's it. Nee, doe dan maar een spuitje...

Heb jij goed gelezen?
Negen van de tien honden zijn voormalig asielhonden en daar kansloos waren. Honden die oud zijn, of bijtgedrag vertonen, onzindelijk zijn etc. Die moeten dus ook maar een spuit? Ik denk dat menig dier het daar beter heeft dan bij de meeste mensen hoor!

cesara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-08 11:55

goed werk allemaal hoe meer mensen een handtekening zetten hoe beter

de dieren die er zitten zijn er denk ik wel gelukig

ze hebben het er al zoveel beter als bij hun ouden eigenaar.
ze krijgen liefde, aandacht eten en lekker de ruimte

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 12:47

Ik heb ook getekend, een tijdje terug al. Ik hoop echt dat het goedkomt!

Wat betreft een spuitje geven, ben ik het met Nikki eens. Ik ben zelf de eerste die mijn dieren onnodig lijden wil besparen, heb destijds ook mijn pony en konijn in laten slapen en ben daar ook niet echt sentimenteel in. Maar een dier dat geen vertrouwen heeft in mensen, een pootje mist of een kapotgeschoten kaak heeft (en er daardoor niet meer zo schattig en knuffelbaar uitziet), heeft wat mij betreft alle recht op een mooi leven.

Wat betreft kattenaids: dat is een beetje hetzelfde als met mensen. Een kat kan FIV hebben en nog heel fijn en pijnloos leven, en pas als het echt verandert in aids wordt hij/zij ziek. Zo heb ik het tenminste altijd begrepen, en ik vind het dus ook erg goed dat ze ook katten met FIV opvangen - en natuurlijk dat ze die bij de andere katten vandaan houden!