Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:ik heb mijn emoe samen met met mijn toenmalie vriend de nek afgehakt......... ook geen pretje.......... maargoed het onderbeen stond naast het bovenbeen, wat moet je dan
eempiej schreef:De dierenarts gaf het ook als tip aan een meisje waarvan haar ratjes erg ziek waren. Ze wilde ze niet in laten slapen omdat ze bang waren dat ze er tegen gingen vechten. Toen stelde de dierenarts voor ze in de vriezer te leggen.
Mango_ schreef:Nou, ik denk dat het fijner voor zo'n beestje is om er dan nog een keer overheen te rijden dan hem in de auto te zetten en mee te nemen naar een DA die misschien nog een halfuur rijden is.
Miss_Montana schreef:Mango_ schreef:Nou, ik denk dat het fijner voor zo'n beestje is om er dan nog een keer overheen te rijden dan hem in de auto te zetten en mee te nemen naar een DA die misschien nog een halfuur rijden is.
Dat is ook zo. Maar ík zou het gewoon niet kunnen
Eefske schreef:Hmm.. ik vraag me af of ik nu niet half bokt over mij heenkrijg.
Maar ons konijn was al een behoorlijke tijd ziek. Hij had een flink gezwel onder z'n buik en het begon te bloeden en te pussen en de dierenarts zei dat er eigenlijk niet zo veel aan te doen viel. Op een gegeven moment at hij ook nauwelijks meer. Omdat mijn vader het zonde van het geld vond om het konijn te laten in slapen heeft hij hem met een schop een flinke klap in de nek gegeven en hij was in een klap dood. (Nu klinkt mijn vader vast als een gruwelijke man maar dat is hij niet hoor)
Eefske schreef:Hmm.. ik vraag me af of ik nu niet half bokt over mij heenkrijg.
Maar ons konijn was al een behoorlijke tijd ziek. Hij had een flink gezwel onder z'n buik en het begon te bloeden en te pussen en de dierenarts zei dat er eigenlijk niet zo veel aan te doen was. Op een gegeven moment at hij ook nauwelijks meer. Omdat mijn vader het zonde van het geld vond om het konijn te laten in slapen heeft hij hem met een schop een flinke klap in de nek gegeven en hij was in een klap dood. (Nu klinkt mijn vader vast als een gruwelijke man maar dat is hij niet hoor)