Pitbulls e.d wie zijn ze kwijt of nemen ze (weer)?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

priscilla

Re: Pitbulls e.d wie zijn ze kwijt of nemen ze (weer)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 13:20

Ook wij hadden een kruising Bull terrier x Amerikaanse bulldog. Deze leek helaas ook op een pittbull en moesten we inleveren. Waarna nu blijkt dat het dus illegaal is baal ik enorm het was een schat voor iedereen voor mens en dier.
Moets hem inleveren omdat mensen hier in de buurt hadden geklaagd dat hij zo eng was. Ja indrukwekkend maar eng?? Zelfs de politie hierin de wijk snapte niet waar ze het vandaan haalde en hebben getracht er tegen in te gaan maar het mocht niet baten.

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-08 13:36

priscilla schreef:
Ook wij hadden een kruising Bull terrier x Amerikaanse bulldog. Deze leek helaas ook op een pittbull en moesten we inleveren. Waarna nu blijkt dat het dus illegaal is baal ik enorm het was een schat voor iedereen voor mens en dier.
Moets hem inleveren omdat mensen hier in de buurt hadden geklaagd dat hij zo eng was. Ja indrukwekkend maar eng?? Zelfs de politie hierin de wijk snapte niet waar ze het vandaan haalde en hebben getracht er tegen in te gaan maar het mocht niet baten.

Bah wat erg. Moet er niet aan denken hoor, echt niet. Vraag me eigenlijk af of mensen nog een excuus kunnen verwachten, ik denk dat vele liefhebbers van de pitbull en achtigen wisten dat het niet aan dit ras lag. We weten immers dat ze ook goed opgevoed en lief kunnen zijn.

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 15:42

het betekend niet nu de pitts weer legaal zijn dat er zo maaar weer raak mee gefokt kan worden. Er komen zeker wel andere maatregelen om de "fouten" er uit te halen. En ook al was het illegaal er liepen nog steeds genoeg mensen rond met een amstaff of SBT zonder stamboompje.
En tsja het is niet anders de discriminatie is gelukkig afgelopen en wij hoeven niet meer standaard met een pasje op zak te lopen om te bewijzen dat mijn amstaffje geen pittbull is...

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 20:31