Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
karina1977 schreef:ok daar hebben ze wel meer bussen als hier in den bosch en vnd het erg appart dat ze daar niet op vogels uitrijden .
bij ons in den bosch is het ook niet veel op het moment we hebben wel een bus maar veel te weinig vrijwilligers .
en ik kan echt niet elke dag rijden .
we hebben er in totaal 7 en daar moet je 7 dagen mee bezetten dus we zijn er meer niet als wel .
en als je er dan bent krijg je alleen commentaar dus ben intussen al wel wat gewend .
vind het alleen jammer dat dierenambulance en ook dierenbescherming continu in kwaad daglicht gezet worden .
Maar aan ons ligt het zeker niet altijd van de regering mogen we ook gewoon niks en dat is nederland helaas .
Gelukkig is ts met hond zelf naar da gegaan en red de hond het mischien .
petje af voor ts .
Zoek je nog leuk baantje bij dierenambulance we kunnen nog mensen gebruiken .
Zoolgangster schreef:Ik begrijp dat je zonder eigen auto dus "nergens" bent, als je een acuut zieke hond moet vervoeren...
sexy_back schreef:jep ik snap je punt en ben het volledig met je eens... maar ja wat doe je er aan...
moet je eens goed opletten de meeste ambulance diensten voor dieren werken van 9.00 tot 17.00
ook van die rare tijden maar ja.. ze mogen het zelf beslissen dus je kunt er niks aan doen.
Citaat:Ik begrijp dat je zonder eigen auto dus "nergens" bent, als je een acuut zieke hond moet vervoeren...
griebels schreef:Maar wat had die hond nou?