marleen_usar schreef:Lijkt onze JK wel das ook een langharig monster,maar die mag van mij gewoon nat gegooid worden hoor.Het werkt bij hem dus wel dat water.
Dat vind ik nou fair

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marleen_usar schreef:Lijkt onze JK wel das ook een langharig monster,maar die mag van mij gewoon nat gegooid worden hoor.Het werkt bij hem dus wel dat water.
Adil18 schreef:Vraagje: Zou je bij twee paarden ook ingrijpen als de rangorde wordt bepaald?
De Pers is nieuw (?), even geduld hebben, dit soort zaakjes zijn meestal snel geklaard...
Juut schreef:Wel als er een vreemde knol het lef heeft om in de wei van mijn vriendje te springen en mijn vriendje kreupel mept. Pff, het komt zo vaak terug in topics hier; een ander zn kat veroorzaakt overlast in jou eigen tuin, jou dieren zijn de dupe, en jij moeten maar laten gebeuren??? Adil, wat zou je doen als jou eigen beestje in eigen tuin door een dier van een ander geterroriseerd wordt?
Juut schreef:Maar dan ben je het dus zelf die besluit 2 vreemde dieren bij elkaar te zetten...dit gaat over een vreemde kat die kar van TS in eigen tuin komt pesten, is even iets anders als wanneer ts zelf had besloten een pers er bij te nemen