Juut schreef:Wel als er een vreemde knol het lef heeft om in de wei van mijn vriendje te springen en mijn vriendje kreupel mept. Pff, het komt zo vaak terug in topics hier; een ander zn kat veroorzaakt overlast in jou eigen tuin, jou dieren zijn de dupe, en jij moeten maar laten gebeuren??? Adil, wat zou je doen als jou eigen beestje in eigen tuin door een dier van een ander geterroriseerd wordt?
Bruno heeft ooit een gevecht gehad met een mechelaar...niet in onze tuin, maar heb ze laten vechten (en een paar keer tegen de kop van de Mechelaar aangeschopt...
).
En verder is het niet heel erg waarschijnlijk dat een hond makkelijk in een afgezette tuin komt...
En heb het niet over vreemde paarden, maar paarden die altijd bij elkaar op de wei staan. Onze Rano staat ook met een Friese hengst van 2 op de wei die ook af en toe de rangorde onder druk zet. Laat ze dat maar uitzoeken, dat regelen ze zelf wel. Uiteraard zijn er extreme gevallen waarin de paarden uit elkaar gehaald moeten worden, maar over het algemeen regelen ze dat zelf...
Dito met honden en katten...
sja, ik kan er niet veel aan doen, zoals je leest zijn kattenliefhebbers er van overtuigd dat katten vrij moeten rondlopen. Bij hondenbaasjes is dat anders...
Ach, en de katten hier bij mijn verloofde...Dat zijn allebei 11 kilo katers....om hen maak ik me geen zorgen
Ik snap echt wel dat het niet leuk is, snap je reactie echt volkomen...maar wat wil je er aan doen?