Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xxxmarexxx schreef:dit is geen ekster maar een kouw... familie van de kraai.
wat ik niet snap is dat jij deze vogel mee na huis hebt genomen. waarschijnlijk is hij uit het nest gevlogen en zijn de ouders aan het zoeken waar hij nu is.....
in de zomer worden er tientallen jonge vogels 'gered' nou niet dus. ze zijn gewoon uitgevlogen en kunnen nog niet goed vliegen maar de ouders blijven ze nog gewoon voeren.... dus laat deze beestjes toch met rust of je moet zeker weten dat de ouders niet meer komen!!!
xxxmarexxx schreef:dit is geen ekster maar een kouw... familie van de kraai.
wat ik niet snap is dat jij deze vogel mee na huis hebt genomen. waarschijnlijk is hij uit het nest gevlogen en zijn de ouders aan het zoeken waar hij nu is.....
in de zomer worden er tientallen jonge vogels 'gered' nou niet dus. ze zijn gewoon uitgevlogen en kunnen nog niet goed vliegen maar de ouders blijven ze nog gewoon voeren.... dus laat deze beestjes toch met rust of je moet zeker weten dat de ouders niet meer komen!!!
Zwartwitje schreef:Goedzo! Netjes hoor, ik hoop dat het kauwtje een goede behandeling en doorstart kan krijgen in het opvangcentrum. Probeer je hem af en toe nog wat te voeren (zie de post van Nickeltje)? Het is goed mogelijk dat hij nog niet zelfstandig kan eten