Anthea schreef:@Napoleon; Katten gaan niet naar buiten.Hier vlakbij zit een drukke weg, dus nee.. Dat word 'm niet, zou het niet aandurven om hem naar buiten te doen.
We wouden eerst maar 1 kitten, maar toen zei m'n zus dat ze er ook eentje wou.. Dus namen we er maar 2 uit hetzelfde nestje.
Helemaal top

Die van mij komt ook niet alleen buiten, hij heeft 140m2 speelruimte in onze woning en gaat dagelijks als wij thuis zijn aan een tuigje de tuin in. Hij vindt het ook totaal niet erg. We hebben een vast ritueel: ik ga zitten op de poef, hij springt op schoot en gaat spinnend zitten, ik doe het tuigje om, hij loopt naar de achterdeur en gaat zitten, ik kan de flexi-riem aanklikken die aan de buitendeur hangt en doe de deur open en meneer zit in de tuin tussen de plantjes

Begrijp me niet verkeerd hoor; zal nooit negatief oordelen over 2 kittens tegelijk in huis nemen, natuurlijk is het voor de kittens hartstikke leuk, maar ik wilde gewoon 1 kat tegelijk aandacht kunnen geven (wij zijn veel thuis dus dan kan het ook) vandaar dat ik er in eerste instantie voor 1 heb gekozen. Wellicht dat er eerdaags een 2e komt