Kat s'avonds mee naar boven?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

napoleon

Re: Kat s'avonds mee naar boven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 21:41

Anthea schreef:
@Napoleon; Katten gaan niet naar buiten. Lachen Hier vlakbij zit een drukke weg, dus nee.. Dat word 'm niet, zou het niet aandurven om hem naar buiten te doen. Bloos We wouden eerst maar 1 kitten, maar toen zei m'n zus dat ze er ook eentje wou.. Dus namen we er maar 2 uit hetzelfde nestje. Lachen

Helemaal top OK dan! Een kat heb je voor jezelf en niet voor een ander, daarnaast zijn platte poezenbeesten op de weg een erg onaangenaam gezicht!
Die van mij komt ook niet alleen buiten, hij heeft 140m2 speelruimte in onze woning en gaat dagelijks als wij thuis zijn aan een tuigje de tuin in. Hij vindt het ook totaal niet erg. We hebben een vast ritueel: ik ga zitten op de poef, hij springt op schoot en gaat spinnend zitten, ik doe het tuigje om, hij loopt naar de achterdeur en gaat zitten, ik kan de flexi-riem aanklikken die aan de buitendeur hangt en doe de deur open en meneer zit in de tuin tussen de plantjes Haha!

Begrijp me niet verkeerd hoor; zal nooit negatief oordelen over 2 kittens tegelijk in huis nemen, natuurlijk is het voor de kittens hartstikke leuk, maar ik wilde gewoon 1 kat tegelijk aandacht kunnen geven (wij zijn veel thuis dus dan kan het ook) vandaar dat ik er in eerste instantie voor 1 heb gekozen. Wellicht dat er eerdaags een 2e komt Knipoog

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 21:51

Mijn kat slaapt ook altijd bij mij 's nachts, en de andere 2 katten liggen bij mn ouders op bed. Soms gaat hij 's nachts weg om ergens anders te liggen, maar vaak word ik wakker met de kat nog op precies dezelfde plek Lachen

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 21:56

Mijn kat word wel altijd om 5 uur 's ochtends wakker, dan gaat ze aan mijn wang likken en miauwen, omdat ze dan wilt dat ik de deur open doe naar mijn broer want dan wil ze nog even een half uurtje bij mijn broer zitten die dan gaat krantenlopen. Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 09:25

Moet er dan eigenlijk een kattenbak op m'n kamer?

Even offtopic, maar ik ga ze woensdag halen. Haha!

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 09:28

als je ze opsluit op je kamer wel, anders kan je deze ook op de overloop o.i.d. zetten. Als je alleen beneden laat staan is er een kans dat ze te lui zijn om ervoor naar beneden te gaan.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 12:48

Mijn bak staat ook op de gang gewoon op enkele meters van mijn kamer, er komt echt geen bak op mijn kamer zelf Lachen

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 15:07

Je kan het doen, maar je hebt kans dat ze hyper zijn en gaan hangen in je gordijnen, op je tenen gaan jagen, of rustig bij je oren gaan lopen spinnen[slapend]..
Leuk dat je 2 katten neemt Haha!