Citaat:Dus NL loopt gewoon wat achter.
Tja, of Nl is gewoon wat realistischer en beseft dat een dier een dier is

Usa heeft natuurlijk toch al zo zijn eigenaardigheden en die van honden aankleden zal vast goed in dat rijtje aansluiten.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:Citaat:Dus NL loopt gewoon wat achter.
Tja, of Nl is gewoon wat realistischer en beseft dat een dier een dier is
Usa heeft natuurlijk toch al zo zijn eigenaardigheden en die van honden aankleden zal vast goed in dat rijtje aansluiten.
Citaat:Verder hadden paarden vroeger ook geen deken aan? En kom niet dat dat anders is. Dat was vroeger ook niet anders.
Citaat:Mijn broer woont in new york en daar mogen de hondjes in de winter zonder jas NIET mee met de uitlaatservice. Als je lid wordt van de uitlaatservice krijg je een pakket mee met allemaal informatie waar je de beste kleding kan kopen.
Mensen schelden hem uit als het winter is en zijn hondje heeft geen jas aan.
Marjo_Wystan schreef:Mijn hond wil niet eens naar buiten in de regen... Als het regent en hij moet plassen, moet ik mijn paraplu boven hem houden, anders doet hij niets. Dus heb ook een dekentje...En ja, het is een dobermann. Die mij serieus naar binnen trekt als hij geen zin heeft.
Vorige keer regende het keihard en ik parkeerde ongeveer een km van mijn huis af omdat er geen plekje was. De regen zag er niet uit alsof het ging stoppen dus ik dacht, ik ga rennen... Ik sta al buiten, maar die hond wil niet uit de auto komen. En dan kan ik trekken wat ik wil, hij gaat NIET
Citaat:Verder hadden paarden vroeger ook geen deken aan? En kom niet dat dat anders is. Dat was vroeger ook niet anders. En dat dat komt omdat ze nu geschoren zijn oid, een hond had vroeger ook een dikkere vacht hoor, toen ze nog niet bij de mensen aan tafel aten en in hun bedden sliepen
Citaat:Mijn broer woont in new york en daar mogen de hondjes in de winter zonder jas NIET mee met de uitlaatservice. Als je lid wordt van de uitlaatservice krijg je een pakket mee met allemaal informatie waar je de beste kleding kan kopen.
Citaat:Mensen schelden hem uit als het winter is en zijn hondje heeft geen jas aan.
Marjo_Wystan schreef:edit; Trouwens Wuis, even in je profiel gekeken... ik zie daar een hondje met een truitje aan?![]()
Maar nee, ik ben achterlijk en voor reclame doeleinden mag het wel hoor
Diablo schreef:Marjo_Wystan, dat die Amerikanen hun honden zó behandelen als ze daar doen, vind ik inderdaad raar.
Marjo_Wystan schreef:Citaat:Ik vind die halsbanden best cool maar die jurkjes enzo, kom op zeg.
Ik heb zelf geen hond, maar wel verzorg ik opvang honden bij iemand. Ik zie die gekke turken nog niet met jurken aan lopen. T zijn ook wel beetje grote honden, dus lijkt me geen gezicht.
ik ga ervan uit dat het Turkse honden zijn oid?
rockwitch schreef:Citaat:Ik vind die halsbanden best cool maar die jurkjes enzo, kom op zeg.
Ik heb zelf geen hond, maar wel verzorg ik opvang honden bij iemand. Ik zie die gekke turken nog niet met jurken aan lopen. T zijn ook wel beetje grote honden, dus lijkt me geen gezicht.
Ja klopt, ex-zwerfhonden.
Wuis schreef:Marjo_Wystan schreef:Mijn hond wil niet eens naar buiten in de regen... Als het regent en hij moet plassen, moet ik mijn paraplu boven hem houden, anders doet hij niets. Dus heb ook een dekentje...En ja, het is een dobermann. Die mij serieus naar binnen trekt als hij geen zin heeft.
Vorige keer regende het keihard en ik parkeerde ongeveer een km van mijn huis af omdat er geen plekje was. De regen zag er niet uit alsof het ging stoppen dus ik dacht, ik ga rennen... Ik sta al buiten, maar die hond wil niet uit de auto komen. En dan kan ik trekken wat ik wil, hij gaat NIET
Kwestie van rangorde tussen jou en je hond...
Blijkbaar is jouw hond jou dus de baas.....
Wuis schreef:Citaat:Mensen schelden hem uit als het winter is en zijn hondje heeft geen jas aan.
Omdat ze honden vermenselijken. Wat totaal verkeerd is.....
napoleon schreef:Er zijn genoeg honden die niet van regen houden, ben niet helemaal met je eens dat dat een kwestie van de baas zijn is...... Als je kind niet van water houd sleur je hem toch ook niet het water in? Of toch wel, want anders ben je niet de baas over je kind!
Mijn Engelse Cocker Spaniel had bij Guur weer of bij forse regen of sneeuw buien ook een dekje op, puur omdat ze s'avonds anders zo kletsnat was dat ze niet kon opdrogen gedurende de eerste uren van de nacht. Zij werd daar erg stijf van en heeft er diverse keren medische klachten aan overgehouden, dus gewoon een dekje op.
xXVeronaXx schreef:napoleon schreef:Mijn Engelse Cocker Spaniel had bij Guur weer of bij forse regen of sneeuw buien ook een dekje op, puur omdat ze s'avonds anders zo kletsnat was dat ze niet kon opdrogen gedurende de eerste uren van de nacht. Zij werd daar erg stijf van en heeft er diverse keren medische klachten aan overgehouden, dus gewoon een dekje op.
Mijn hond houd ook niet van regen, maar hij gaat wel degelijk mee naar buiten als we gaan wandelen,
en dan wel zonder dekje of ander prullaria op.
En over een hond die na een regenwandeling nat is,
wij drogen hem dan gewoon af met een handdoek, vind hij nog fijn ook
En nee het is geen hondje van 20 cm waar je een keer overheen strijkt.