Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Misja schreef:Helaas.. ik krijg er geen eten in.. Snaveltje blijft potdicht nu.. Het beestje lijkt wel al wat warmer, ik ga er nu een kruik in de buurt liggen, en dan probeer ik het over een half uur nog eens voorzichtig..
Nakisha schreef:Jonge vogeltjes zijn vaak lastig in leven te houden. Insecten en wat water hebben ze in elk geval nodig. Brood... tja, ik denk niet dat 't echt kwaad kan, maar ik denk ook niet dat er voldoende voeding in zal zitten.
Wat je wél kunt proberen, is stukjes ei. Hier voeden we alle zieke vogels van valkparkiet tot kwartel met eivoer, en zwakke dieren knappen daar enorm van op. Een ei koken en in kleine stukjes voeren (tot 't beestje vol zit, natuurlijk) zal weinig kwaad kunnen.
Misja schreef:Valt me trouwens net op dat het beestje immens lange wimpers heeft
Misja schreef:Valt me trouwens net op dat het beestje immens lange wimpers heeft
detour schreef:Dat geloof ik toch niet helemaa, zwartwitje, kun je dat onderbouwen mbv een wetenschappelijk onderzoek?..
Liesje89 schreef:Hij moet nu in ieder geval water hebben. Voer kun je zelf maken, gewoon even een ei koken en het geel eruit pulken en mengen met water