hond ook zo bang voor onweer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SanderD

Re: hond ook zo bang voor onweer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 20:41

Wij straffen die van ons ook niet bij onweer... gewoon negeren zover als dat mogelijk is.

Vandaag was dat even wat moeilijker, want de hond had op de schoen van mijn moeder geplast toen die haar been opzocht om bang te zitten doen. Nagelbijten / Gniffelen Bloos

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 20:41

Mijn hond is er ook ontzettend bang van. Ze komt helemaal tegen me aan liggen Nagelbijten / Gniffelen

Cuddie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 11:59

Sander_ schreef:
Wij straffen die van ons ook niet bij onweer... gewoon negeren zover als dat mogelijk is.

Vandaag was dat even wat moeilijker, want de hond had op de schoen van mijn moeder geplast toen die haar been opzocht om bang te zitten doen. Nagelbijten / Gniffelen Bloos

Haha Sander, das echt rot voor je moeder Tong uitsteken Maarja straffen is ook moeilijk dan he. Ze hebben het dan al zo zwaar..
Mijne is ook als de dood voor onweer.

Julia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 12:02

Onze ''vorige'' hond (die dus terug is gegaan naar het asiel) was ook zo bang voor onweer.
Hij werd helemaal gek, de krassen staan nog op de woonkamer deur tanden in de tafelpoot tanden in de stoelen.
Dat werd ons echt te gek.(hij was op proef)
En daarom hebben we hem ook niet genomen.

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 12:06

Onze hond is gelukkig niet bang voor harde geluiden. Echt prettig met onweer en vuurwerk buiten lopen vind hij het ook niet, maar bang is hij er ook niet voor.