Hij kon eerst z'n staart niet eens meer bewegen want die was veel te zwaar van al die klitten, en nu heeft hij 'm de hele tijd omhoog, en maar kwispelen en kwispelen!

Ik ben vandaag nog weer twee uur aan het scheren geweest (hij had echt zulke enorme 'plakkaten' aan zich zitten, die kreeg je er haast niet af met de tondeuse). Daarna nog een hele tijd knippen en toen lekker gewassen.
En hij is VROLIJK geworden! Hij rent en speelt de hele tijd, echt geweldig om te zien. Hij voelt zich weer helemaal happy en is een heel ander hondje geworden. En daar doe je het toch weer voor.
Hij heeft nog wel een finishing touch nodig, maar hij was er echt HEEL erg flauw van, dus ik knip hem een andere keer nog wel wat verder bij.
Aanschouw wat ik er van gemaakt heb.

'Ben ik nou nóg niet klaar?'

Bijknippen van de oren en snuit (we hebben de helft van de lengte van de 'oren' af moeten knippen omdat dit helemaal vervilt was, hij had eerst een soort van cocker spaniel oren).

En dit mooie diertje kwam er uiteindelijk onder tevoorschijn!

Op deze foto zie je goed dat er tekkel in zit.

'Doe ik het zo goed baas?'

Wat een scheetje is het..

Echt een heel lief, aanhankelijk en speels jong hondje (heeft een heel mooi spierwit gebitje). Heeft ook een heel makkelijk karakter, hij kan met alle honden en katten opschieten.

Het liefst ligt hij op schoot overigens.

Nu maar hopen dat er zich niet alsnog een baasje meldt.. Want als je je dier zo laat verwaarlozen, ben je hem echt niet waard!

'Een zwarte hond met krullen en veel haar? Nee hoor, die hebben we hier niet......'