Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Nelleke_ schreef:Mijn katten krijgen allebei Royal Canin. Heb laatst zo'n actie-zak van 12 kg voor 60 euro gekocht. Ze doen er nu al ruim 3 maanden mee. En denk dat ze nog wel 3 maanden door kunnen. (10 euro per maand voor 2 katten.) Dus uiteindelijk misschien nog wel goedkoper uit. Maar inderdaad, ze zijn beide veel rustiger. (Die ene wordt echt hyper als ie blikvoer krijgt..) Ze zeuren eigenlijk nooit meer rond etenstijd.
Ze zeuren alleen wanneer die brokjes op zijn, dus moet wel zorgen dat er voldoende staat.. want ze maken me echt wakker 's nachts..
Ik ben die brokjes gaan voeren omdat de oudste kat last had van zijn blaas (plaste soms in huis, blaasontstekingen gehad enz.) en hij gaf bijna dagelijks over. Ook dit is helemaal weg. Terwijl dit nog de 'standaardbrok' is. Ik moest eigenlijk de speciale mature-zooi, maar mijn andere kat is net 2 en ik kan ze gewoon niet gescheiden eten geven.
Ben er vrijwel geheel van overtuigd dat ik voor dat beetje meer wat ik betaal ook wel echt betere kwaliteit krijg.
Letizia schreef:_Nelleke_ schreef:Mijn katten krijgen allebei Royal Canin. Heb laatst zo'n actie-zak van 12 kg voor 60 euro gekocht. Ze doen er nu al ruim 3 maanden mee. En denk dat ze nog wel 3 maanden door kunnen. (10 euro per maand voor 2 katten.) Dus uiteindelijk misschien nog wel goedkoper uit. Maar inderdaad, ze zijn beide veel rustiger. (Die ene wordt echt hyper als ie blikvoer krijgt..) Ze zeuren eigenlijk nooit meer rond etenstijd.
Ze zeuren alleen wanneer die brokjes op zijn, dus moet wel zorgen dat er voldoende staat.. want ze maken me echt wakker 's nachts..
Ik ben die brokjes gaan voeren omdat de oudste kat last had van zijn blaas (plaste soms in huis, blaasontstekingen gehad enz.) en hij gaf bijna dagelijks over. Ook dit is helemaal weg. Terwijl dit nog de 'standaardbrok' is. Ik moest eigenlijk de speciale mature-zooi, maar mijn andere kat is net 2 en ik kan ze gewoon niet gescheiden eten geven.
Ben er vrijwel geheel van overtuigd dat ik voor dat beetje meer wat ik betaal ook wel echt betere kwaliteit krijg.
Ik heb er ook wel eens aan zitten denken om een voordele verpakking te kopen, maar ben altijd bang dat die brokjes oudbakken worden (ondanks de versverpakkingen). Ik geef die van mij top Fokker en koop dan altijd een zak van 4 kg, maar bv 6 of 8 kg is altijd voordeliger.