Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annash schreef:Niet paardgerelateerd.
-> BB.
suusiejj schreef:moonfish13 schreef:wat een imbeciel, dat doe je toch niet????
mrie, wat een zielige reactie... ik vind het zo grappig eigenlijk niet.
mischien is het een idee om hem babysokjes aan te trekken als bescherming.
lijkt mij flink zeer doen....
ach ja, dan weet je meteen waarom ze dat werk doen he?
jah nou echt leedvermaak vind ik het niet.. ik zou indd eens kunnen kijken naar sokjes maar denk dat ze wel genoeg op gras loopt.. even aankijken hoe het zo verder gaatThnx iig !!
Maandag ga ik eens naar de gemeente
suusiejj schreef:goh zeg,, bij mij zeiden ze helemaal niks maar bij jou zeggen ze zelfs dat het goed is.. echt belachelijk..
Zeker geen geld terug gezien? Mooi balen ook nog van je schoenen echt niet normaalsnap die vorm van humor absoluut niet
Babsiej schreef:Ik begrijp sowieso uit je verhaal dat de weg dus eerder was afgesloten, het is nu ook nog moeilijk begaanbaar , dan neem je toch al sowieso geen risico met je hond? Je weet niet wat voor puin oid er nog kan liggen.
"werkvolk" doen gewoon hun werk, en zo te horen niks mis, en tsja als het er net grappig uit zag ....
tita schreef:Babsiej schreef:Ik begrijp sowieso uit je verhaal dat de weg dus eerder was afgesloten, het is nu ook nog moeilijk begaanbaar , dan neem je toch al sowieso geen risico met je hond? Je weet niet wat voor puin oid er nog kan liggen.
"werkvolk" doen gewoon hun werk, en zo te horen niks mis, en tsja als het er net grappig uit zag ....
Mee eens
Je kunt bedrijf niet aanklagen voor een fout die jij zelf maak.
Jij liep over een weg was er een zebrapad ....nee jouw fout officieel mag je niet eens oversteken zonder zeebra-pad bij een autoweg
Jus_dOrange schreef:Erm sorry maar een weg is toch sowieso niet bedoeld om over te wandelen met je hond? Misschien klinkt 't wel heel banketstaaf maar imo had je gewoon in de berm moeten wandelen of over een stoep ofzo...
Enne, ook altijd even voelen als je over nieuw asfalt wilt lopen...