Is dit nou echt zoooooo grappig?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Haarbal

Re: Is dit nou echt zoooooo grappig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 01:10

*TEM* Dit moet naar Beestenboel.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-08 01:12

owh oke sorry.. dacht het omdat het die dag gebeurt is moet het hier Bloos

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 11:56

Niet paardgerelateerd.

-> BB.

_Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 12:20

Wat verschrikkelijk! Arme hond.
Is het nu zoveel moeite om eventjes te zeggen dat ze erniet overheen kan? Ach gut

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-08 15:53

blijkbaar niet.. ik ben erg benieuwt naar wat de gemeente maandag gaat zeggen

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-08 15:53

Annash schreef:
Niet paardgerelateerd.

-> BB.

oke bedankt shanna! Lachen

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 15:57

Nou,wat zijn er toch weer wreede mensen op de wereld. Hoort het niet bij hun beroep om mensen te waarschuwen?

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 15:58

Tja sorry, vind het best rot voor je hond hoor maar ik kan hun reactie ook wel begrijpen. Zou waarschijnlijk ook wel even moeten lachen (mits je weet dat het alleen warm is en niks aanricht)
Maar om het nou gelijk minderwaardig "werkvolk" te noemen ?? Zonder hun kan jij je autorijlessen niet doen hoor, word best lastig zonder wegen.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 16:02

suusiejj schreef:
moonfish13 schreef:
wat een imbeciel, dat doe je toch niet????
mrie, wat een zielige reactie... ik vind het zo grappig eigenlijk niet.

mischien is het een idee om hem babysokjes aan te trekken als bescherming.
lijkt mij flink zeer doen....

Nagelbijten / Gniffelen ach ja, dan weet je meteen waarom ze dat werk doen he?

jah nou echt leedvermaak vind ik het niet.. ik zou indd eens kunnen kijken naar sokjes maar denk dat ze wel genoeg op gras loopt.. even aankijken hoe het zo verder gaat Lachen Thnx iig !!
Maandag ga ik eens naar de gemeente

hopelijk heeft hij er niet zo heel veel last van inderdaad..
en als hij er toch last van heeft dan maar met hippe sokken door het leven! Tong uitsteken
je hebt ook speciale schoentjes daarvoor, maar dat is ook meteen zo overdreven, het gaat net om dat beetje bescherming. in het begin vinden ze het wel een beetje raar. Clown

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 16:03

Ik begrijp sowieso uit je verhaal dat de weg dus eerder was afgesloten, het is nu ook nog moeilijk begaanbaar , dan neem je toch al sowieso geen risico met je hond? Je weet niet wat voor puin oid er nog kan liggen.

"werkvolk" doen gewoon hun werk, en zo te horen niks mis, en tsja als het er net grappig uit zag ....

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 16:06

Ik kan me voorstellen dat als je zoiets als buitenstaander aan moet zien, je echt wel even gniffelt......... natuurlijk is het niet leuk voor jou en je hond, dat snap ik ook wel.......

Maar jullie hebben nu wel geleerd om niet op een net geasfalteerde weg te lopen

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 23:54

Ben je al naar de gemeente geweest???

*Had het topic eerder al een keer gelezen maar niet gereageerd*

Wesseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 23:59

Nou ik zou dat echt niet pikken hoor.
Als de weg weer toegankelijk was, en die mannen zitten gewoon te kijken.. Ik was uit me pan gegaan, en had zeker een klacht ingedient!

Oeps lees dat je als het goed is al naar de gemeente bent geweest, en wat zeiden ze daar?

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-08 00:27

nou ben de afgelopen dagen niet goed te pas geweest.. hopelijk kan ik morgen gaan..

het kan wel net geasfalteerd zijn maar dan nog graag een waarschuwing Lachen
Laatst bijgewerkt door S_uus op 04-06-08 00:56, in het totaal 1 keer bewerkt

paardje2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 00:33

O jemig arme hond! Ja die afvalteer lui zijn lang niet wijs.

Vorig jaar moest ik heel vroeg een keer met de brommer weg, ik wist niet dat de weg geasfalteerd werd en toen ik aan kwam bij het gedeelte waar ze bezig waren wou ik weer omdraaien en terug gaan, zegt zo'n kerel tegen mij dat ik er best over heen kan als ik maar bleef rijden en niet mijn voeten op de grond zette(er reden ook auto's over heen). Ook ik heb geen verstand van asfalt en die kerel leek mij erg betrouwbaar, maar na zo'n 400 meter zaten mijn hele banden en velgen vol met teer en grind en kon mijn brommer amper nog voorruit, ik moest dus afstappen en met mijn splinternieuwe schoenen verder lopen. ben direct naast de weg gaan lopen, maar daar lag ook allemaal teer, dus binnen notime waren mijn zolen onder de schoenen vandaan.
Heb mijn brommer aan een hek vast gebonden en ben verder gaan lopen op mijn sokken. Brommer is later opgehaald door de fietsenmaker. voor 200 euro aan schade. En de wegwerkers maar lachen...

Heb het bedrijf opgebelt en verteld wat er was gebeurd, maar werd keihard uitgelachen en ze zeiden dat ik zelf ook nog wel had kunnen bedenken dat ik niet met de brommer er over heen kon. Heb ook mijn beklag gedaan bij de gemeente, maar die konden helaas niets voor mij betekenen.

Ik hoop dat jij meer succes hebt met je beklag doen. Gelukkig was het bij mij allemaal materiele schade, Maar jou hondje heeft zich goed pijn gedaan zo te horen!

Sterke ermee, en laat je even horen hoe het is afgelopen?

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-08 00:59

goh zeg,, bij mij zeiden ze helemaal niks maar bij jou zeggen ze zelfs dat het goed is.. echt belachelijk..

Zeker geen geld terug gezien? Mooi balen ook nog van je schoenen echt niet normaal snap die vorm van humor absoluut niet Boos!

paardje2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 12:33

suusiejj schreef:
goh zeg,, bij mij zeiden ze helemaal niks maar bij jou zeggen ze zelfs dat het goed is.. echt belachelijk..

Zeker geen geld terug gezien? Mooi balen ook nog van je schoenen echt niet normaal snap die vorm van humor absoluut niet Boos!

Nope heb geen cent gezien.

Ze vonden dat ik zelf nog wel had kunnen bedenken dat ik er NIET over heen kon, en dat die man mij gewoon zat te dollen.

Nou heb hem meerdere keren gevraagd of hij het echt meende dat ik erover heen kon, en hij keek er doodserieus bij.

Mijn schoenen vond ik zo erg nog niet, die hadden mij maar een paar tientjes gekost. Maar mijn brommer vond ik een stuk erger! Heeft mij ruim 200 euro gekost achterband en voorband waren helemaal naar de fielevenagel. En maar niet te praten over de uren en uren schoonmaak werk die ze erin hebben gestoken.

Maar nog 10 keer liever dit, dan dat ikzelf wat had of mijn dieren.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 12:37

Babsiej schreef:
Ik begrijp sowieso uit je verhaal dat de weg dus eerder was afgesloten, het is nu ook nog moeilijk begaanbaar , dan neem je toch al sowieso geen risico met je hond? Je weet niet wat voor puin oid er nog kan liggen.

"werkvolk" doen gewoon hun werk, en zo te horen niks mis, en tsja als het er net grappig uit zag ....

Mee eens

Je kunt bedrijf niet aanklagen voor een fout die jij zelf maak.
Jij liep over een weg was er een zebrapad ....nee jouw fout officieel mag je niet eens oversteken zonder zeebra-pad bij een autoweg

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 12:43

Ik werk toevallig bij een wegenbouwer... en ook nog in de buurt van Hengelo dus het zou zomaar een van onze jongens kunnen zijn geweest. Maar ik ben het met Tita eens. Asfalt is heet en zeker met warm weer, koelt het maar langzaam af. Je had vantevoren de situatie beter in kunnen schatten....

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 12:43

Bovendien: het zijn mannen!
Sinds wanneer zijn een stel 'stoere' mannen bij elkaar begripvol en tactisch? Als ik snoeihard val bij mijn vriend op zijn werk krijg ik ook gelach ipv 'gaat alles goed'?

Ik heb ook wel eens moeten gniffelen als iets er best grappig uit ziet Nagelbijten / Gniffelen Je moet er niet zo hard aan trekken.
Zij deden gewoon hun werk, je ziet toch wel dat iets net geasfalteerd is? Dit is niet hun fout dat ze gewoon moesten lachen, maar eerder bij jou.

paardje2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 13:35

tita schreef:
Babsiej schreef:

Mee eens

Je kunt bedrijf niet aanklagen voor een fout die jij zelf maak.
Jij liep over een weg was er een zebrapad ....nee jouw fout officieel mag je niet eens oversteken zonder zeebra-pad bij een autoweg

Maar wat als er normaal gesproken wel een zebrapad was? Maar dat die door het asfalteren nog niet opnieuw aangebracht was? Maar het bord staat er nog wel? Zebrapadborden worden lang niet altijd weggehaald als ze met de weg bezig gaan, dus theoretisch gezien zou ze dan niet in overtreding zijn, omdat het bord er dan nog wel staat, alleen is het pad zelf even tijdelijk verwijdert.

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 13:39

Zebrapadborden behoren weggehaald te worden of er moeten infoborden staan of er moet afzetting geplaatst zijn. Is dit niet het geval, dan ben je niet in overtreding....

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 13:46

Ik vind het erg sneu voor je hondenbeest! Ach gut

Maar er stond geen bord voor dat je er niet door kon?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 13:52

Erm sorry maar een weg is toch sowieso niet bedoeld om over te wandelen met je hond? Misschien klinkt 't wel heel banketstaaf maar imo had je gewoon in de berm moeten wandelen of over een stoep ofzo...

Enne, ook altijd even voelen als je over nieuw asfalt wilt lopen... Knipoog

Wesseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 14:07

Jus_dOrange schreef:
Erm sorry maar een weg is toch sowieso niet bedoeld om over te wandelen met je hond? Misschien klinkt 't wel heel banketstaaf maar imo had je gewoon in de berm moeten wandelen of over een stoep ofzo...

Enne, ook altijd even voelen als je over nieuw asfalt wilt lopen... Knipoog

Bloos een weg is niet bedoelt voor een hond?
Ik denk toch echt als er een stoep had gelezen de TS daar wel overheen was gewandeld hoor.....
En als er geen stoep ligt dan zul je toch ook echt met je hond over de weg moeten lopen Knipoog
Ik heb op een kruispunt trouwens ook nog nooit een stuk berm gevonden.. Haha!