Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Miriam91 schreef:Veel mensen zeggen dat hamsters teveel slapen overdag maar dat heb je zelf in de hand. Wanneer je de hamster altijd om dezelfde tijd wakker maakt, wordt hij later uit zichzelf op die tijd wakker. Mijne is om half 8 's avonds wakker en meestal 's ochtends rond 7/8 uur ook nog even
Nadya schreef:Miriam91 schreef:Veel mensen zeggen dat hamsters teveel slapen overdag maar dat heb je zelf in de hand. Wanneer je de hamster altijd om dezelfde tijd wakker maakt, wordt hij later uit zichzelf op die tijd wakker. Mijne is om half 8 's avonds wakker en meestal 's ochtends rond 7/8 uur ook nog even
Tja, ik wil die beestjes niet storen, want het zijn nou eenmaal avond- en nachtdieren. Als mijn konijnen languit liggen, stoor ik ze ook niet.
Wuis schreef:Nadya schreef:Tja, ik wil die beestjes niet storen, want het zijn nou eenmaal avond- en nachtdieren. Als mijn konijnen languit liggen, stoor ik ze ook niet.
Precies. Het is ontzettend slecht om hamsters wakkeer te maken, onderzoek heeft zelfs aangetoond dat ze hierdoor eerder overlijden.
Wuis schreef:Nadya schreef:Tja, ik wil die beestjes niet storen, want het zijn nou eenmaal avond- en nachtdieren. Als mijn konijnen languit liggen, stoor ik ze ook niet.
Precies. Het is ontzettend slecht om hamsters wakkeer te maken, onderzoek heeft zelfs aangetoond dat ze hierdoor eerder overlijden.
Miriam91 schreef:Tsja, ik maak mijn hamsters altijd wakker en ze zijn allemaal oud geworden![]()
Verschil van mening
Wuis schreef:Miriam91 schreef:Tsja, ik maak mijn hamsters altijd wakker en ze zijn allemaal oud geworden![]()
Verschil van mening
Nee, geen verschil van mening, aangezien het wetenschapplijk is aangetoond.
karinFTbing schreef:Ik ga voor een konijn omdat je ermee kan kroelen, cavia's zijn altijd veel bang, heb nog nooit echt tamme gezien en ik heb het zowiezo er niet zo op.