manishdra schreef:Ikzelf geef ook vers voer (stel het dus ook zelf samen) en mijn dame die ook een lastige eter was, valt nu aan op haar eten! En je ziet haar genieten![]()
Ik zou van de bonzo brokken afgaan en voor qualitatief betere brokken gaan. Het kost wat meer, maar ik ben er 100% van overtuigd dat het beter voor je hond is. En dat versvoer beter is dan brokken ben ik ook 100% van overtuigd.
Ik heb 2 honden waarvan maar eentje op versvoer zit, ivm gebrek in de diepvries. De ontlasting is beter, stinkt minder, de hond hoeft minder te drinken, zit beter in zijn vacht enz. En zoveel duurder is het niet eens. Het versvoer is zelfs goedkoper! Het kost alleen wat meer tijd.
Maar goed, even los hiervan, en terug naar het moeilijke eten.
Ik zou zeker het eten maar kort aanbieden. Ze is gewoon lekker aan het puberen en kijk hoever ze kan gaan. Nog even en ze eet alleen bieflappen en schnitsels!
hahahahaha dat is een goeie! Maar ik wil ook alleen bieflappen en snitzels

Maar ik snap het hele verhaal van vers vlees enzo evne niet.. Kun je mij hier een voorbeledje van geven, ik ben op die site geweest van barfplaatsofoziets, maar ik word er niet veel wijzer van omdat ik niet weet waar het over gaat hahaha
alvast bedankt voor de moeite!