Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Dennis schreef:zelfs een keer een reiger (maar die paste niet door het katteluik)
) binnen aan een fazant of haas stonden te scheuren en een van ons buiten er aan stond te trekken.
.

.
) en die zal een dezer dagen ook wel weer op jacht gaan voor d'r kindertjes.

SecretLIN schreef:Nou wat een lol hier zeg!
ongelovelijk dat jullie toestaan hoeveel dieren jullie katten buiten wel niet uitmoorden hou je katten toch binnen!
laat mijn hond toch ook niet buiten jullie katten uitmoorden?
ik werk bij een vogelopvang moet je zien hoeveel daar half aangevreten enz gebracht wordt snap niet dat sommige niet zoiets hebben ik hou mn kat wel binnen.. van mij mogen alle loslopende katten wel opgepakt worden
Geen gevoel? als jullie pony wordt aangevallen door een hond zijn het poedersuiker en stinkmodder eigenaren en wat zijn jullie dan wel met jullie moordende katten
)
Maanling schreef:Mijn vader zat 's ochtends eens de krant te lezen toen ie iets zag vanuit zijn ooghoek. Hij keek eens goed en zag een muis naar het etensbakje van hun kat scharrelen. Beestje gaat op zijn achterpootjes staan en begint zo te eten.
Spooky nam al vaker muizen mee naar binnen die hij na een tijdje niet meer interessant vond, maar dit sloeg alles.

[/img]

En vorige week kwam ie trots thuis met een rieten krans