Voel je niet aangevallen, ze is in paniek omdat haar kat weg is, wat ik me vreselijk goed kan voorstellen. Ik hoop voor TS dat Romeo snel wordt gevonden
Ik baal alleen dat het zo gaat, Dode dieren worden wel opgehaalt door de dierenambulance,vast niet allemaal maar het gebeurd wel, hebben me zelf vermeld. Verder begrijp ik het allemaal best wel hoor, het is allemaal vrijwillig en nederland geeft geen geld dus alles in op vrijwillige basis, mensen zat nodig maar er zijn vrij weinig mensen die dit werk willen of kunnen doen ivm ander werk.
Wat ik had verwacht was dat de dierenambulance een boekje of dergelijke bij zich had en vermeld wat ze hebben gevonden die dag, en dat ze dat dus na konden kijken, helaas is dit dus niet zo en kan het wel eens een dag of meer duren voordat het op die site staat, omdat de mensen van de ambulance dat langs moeten brengen bij de dierenbescherming zodat hun het weer kunnen verwerken.
heb de info net allemaal gevraagt bij de het meldpunt van de dierenbescherming in almere want wilde graag weten hoe het nu preccies in zijn werk ging.
ERG jammer dat in nederland hier geen subsidies voor worden gegeven want het is gewoon heel hard nodig. Hoorde nu dus ook dat de kosten van een gewond dier waarvan de eigenaar niet komt ook betaalt word door hun.
Vind het heel erg dat het in Nederland op deze manier moet.
Geef dus echt niet de mensen daar de schuld, maar blijf er wel bij dat ze je soms wat vriendelijker mogen behandelen, kijk naar de zwart witte kat die gevonden was en wij er met moeite info over konden krijgen of dat hun konden vergelijken, en kijken mocht niet omdat het niet toonbaar was.
Ik zal mijn ogen open houden ik woon ook in almere wel in haven maar misschien loopt hij daar wel rond!
Thanks, ik heb echt geen idee waar die heen gelopen zou kunnen zijn. Op dit moment is die dus nog niet gevonden dus dat is een klein + puntje, tenzij die dus ergens tussen de bosjes ligt en dan word het moeilijk, maar goed blijf hoop houden dat die levend weer terug gevonden word.
Nouja de dierenambulances werken niet samen, per regio heb je weer aparte groepen, dus het werk en hun mentaliteit zal inderdaad wele ens verschillen. In de omgeving hier is het voor gemeentes verplicht om dode dieren om te halen, ambulances doen dat niet. En omdat dat hier overal zo is ging ik er vanuit dat dat eigenlijk in heel NL wel zo zou zijn..
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 30-05-08 13:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Vanmiddag zal ik goed kijken. Ik woon denk aan je beschrijving te zien wel in de buurt. Ik moet vanmiddag ook de hond uit laten dus we doen wel even een extra groot rondje. Luistert Romeo eigenlijk naar zijn naam en is hij bang voor honden of aanhalig??
Vreemde honden weet ik niet, hij is wel met honden opgegroeit. Luisterd naar zijn naam en is een knuffelkont maar weet dus niet hoe dat is buiten is, voor ons aanhalig en binnen ook naar vreemde toe.
We komen dichterbij, Hij heeft een paar dagen bij een vrouw gezeten in diezelfde buurt, woensdag middag is die niet meer gekomen, dus we zijn weer een dagje verder. hij heeft daar veel geslapen, veel gegeten want was iets mager en is ontvlooit verder wilde ze hem zelfs nog een wormenkuur geven.
Me moeder gaat nu nog in die buurt flyers hangen en duim nu nog harder dat ik vanavond het telefoontje krijg dat die weer terug is.
heb zo zelf geen naam, maar het was bij het winkelcentrum, en als ik het goed heb begrepen staan daar benedenwoningen ( kan zo niet op de echte naam komen van die woningen) Er lopen meerdere katten daar, De kat van haarzelf moet niks van andere katten hebben maar van Romeo leefde die helemaal op begon zelfs te spelen.
Helaas nog geen foontje van me moeder dat ze hem heeft...
Ja, Morgen ga ik wel op pad met een halsband ofzo? of iets anders moet hem toch op een of andige manier bij me kunnen houden als ik hem gevonden heb. Want morgen komt hij terug we gaan hem vinden
Hij is heeeeeel aanhalig. Die vrouw waar die dus heeft gezeten kon hem gewoon roepen ook al wist ze zijn naam niet. Ik neem morgen ook wat kattensnoepjes mee van die staafjes en ga door de straat roepen RomEo ETEN ! dat riep ik altijd dus hoop dat die het nog kent.
Verder riep ik altijd Romeo romeo waar zijt gij mijn romeo maar goed dat ga ik maar niet roepen door de straten haha
Hoorde op de achtergrond zijn gemauw... Hij zat nog in die buurt waar die als laatste gezien is, Een jongetje melde me moeder dat die hem had gezien, Vader kwam erbij en zei ja jij ziet wel vaker dingen maar toen vader de foto zag had hij hem ook gezien, dus groepje kinderen Vader en mijn moeder Romeo zoeken, en de jongens vonden hem bij een speeltuintje.
Echt een pak van mijn hart dat die heel huids terug is gekomen.
Hij word nou even appart in een kamer gezet met eten en drinken enzo omdat de deur beneden veel open staat ivm de terug verhuizing van mijn broertje en daarna is die weer veilig bij zijn eigen huisje. _________________