Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
babbii_lief schreef:als het koud is is een auto nog kouder dus
en met warmer weer is de auto nog warmer
Miss_Montana schreef:babbii_lief schreef:als het koud is is een auto nog kouder dus
en met warmer weer is de auto nog warmer
Klopt niet, als je een stukje hebt gereden dan is je auto wel warm in de winter. Dat blijft ie ook wel een uurtje
magda_90 schreef:Persoonlijk vind ik het niksOok al is het voor eventjes.
Laat hem dan liever thuis of neem hem mee.
pinuts schreef:huh, wat reageren mensen hier vreemd. Ts zegt: een half uurtje, op een niet warme dag. Veel mensen reageren met een paar uur?? in de hitte?? onacceptabel! Nou een halg uurtje in een auto met een normale temp. (kamertemp.) Kan best hoor
raampjes open en dan lagen ze heerlijk te slapen
Ellebel schreef:Als ik even snel een boodschap moet halen blijft Isa wel in de auto wachten, maar niet op een warme dag en ik doe altijd de raampjes open. Bang dat mn hond dan weggehaald wordt (zoals hier ergens werd geopperd) ben ik niet. Een vreemde hoeft niet zomaar bij de auto te komen, dan wordt ze al helemaal gek, en ze is ontzettend wantrouwig. Knappe vent die 40 kg niet-bang-om-te-bijten-indien-nodig Boerboel mee krijgt
SanneTilburg schreef:Ik lees dat het niet om je eigen hond gaat, maar ik hoop toch echt dat andere mensen niet zo stom zijn om een hond dit aan te doen.