Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pluizebolpum schreef:Wat dat betreft zal ik heel eerlijk zijn en direct toegeven dat ik op dat punt idd een beetje hypocriet ben...![]()
Kleine meesjes zijn nu eenmaal idd behoorlijk schattig en dus héél zielig als er een grote vogel hun nestje leeg plukt. Aan de andere kant zou ik het ook geen leuk gezicht vinden om een gillende gaai in de poten van een sperwer te zien. Dan roep ik net zo hard agossie...(ik ben nu eenmaal een vreselijk sentimenteel watje)
Neemt niet weg dat ik op zich het hele geheel van natuur en kringlopen enzo wel machtig interessant vind, alleen die momenten waarop een dier het slachtoffer wordt van een ander dier zijn wat minder om naar te kijken, maar dat zei ik al, ik ben een vreselijk sentimenteel watje...
Neemt overigens ook niet weg dat ik het niet in mijn hoofd zal halen om zoiets te verstoren, het hoort idd bij de natuur en daar moet je je niet teveel mee willen bemoeien, vind ik.
Cowgirl schreef:Pluizebolpum schreef:
Een aantal jaar geleden heb ik eens gezien hoe een kauw (zwarte vogel) een jonge haas te pakken kreeg. En ik wist toen nog niet dat hazen verschrikkelijk kunnen schreeuwen.