Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faye schreef:Ik was ook in verwarring door de houding van de hond op de foto's.
smurffie schreef:dan moet hij dmv een touw of iets zo gehouden worden, anders zakt hij weer terug? dus lijkt me vrij appart eigelijk..
en daarbij komt, ookal wil de politie geen proces verbaal, hebben de eigenaren hier wel recht op! dus kan de politie dat neit willen, maar dan komt het er wel
smurffie schreef:hond op de foto is toch nog niet dood? ja misschien een hele gekke vraag hoor, maar anders is deze houding namelijk niet mogelijk!
ma_rie_tje schreef:Ik denk dat er ook een andere kant aan dit verhaal zit. Ben ook benieuwd naar de verklaring van de politie.
sexy_back schreef:smurffie schreef:hond op de foto is toch nog niet dood? ja misschien een hele gekke vraag hoor, maar anders is deze houding namelijk niet mogelijk!
jep houding is wel mogelijk, leg deze hond net dood neer in een stoel (gezien zn positie, opgerold in een lekkere stoel) en wacht een paar uur en dan heb je dus dit...
een hond die dood is maar toch zo ligt.
walgelijk dat er daar zo lekker de handjes boven de hoofdjes wordt gehouden... wat is het volgende... kinderen neerschieten omdat ze iets te wild spelen....
Marjo_x schreef:Bedankt Laura !
Ik vind het echt asociaal dat ze dit kunnen doen! Hoe haal je het in je hoofd!
Ze hebben nooit het recht die hond neer te schieten! Voor zover ik weet is de Stafford wel een van die honden die verboden zijn zonder papier (Tenminste hier in Nederland) maar misschien hadden die mensen de papieren wel gewoon binnen liggen?
LimaMambo schreef:ik heb dit bericht even op andere fora geplaatst.. zodat iedereen kan zien dat de politie NIET je beste vriend is!!
smurffie schreef:dat bedacht ik me, tot ik dit las :
De zwaargewonde hond kon nog uit de zetel krabbelen en probeerde weg te lopen van de agenten. Hierop schoten de agenten nogmaals op de zieltogende hond, recht door het hart. “Onze Jul had geen schijn van kans. Hij had nog nooit een vlieg kwaad gedaan. Hij lag rustig te slapen in zijn zetel !!! Waarom moest hij op zo’n vreselijke manier afgemaakt worden?” aldus nog de onthutste eigenares.
hij lag dus niet meer in de stoel?!
en gezien de eigenaren niet wakker gemaakt zijn lag de hond gewoon op straat..?
Amigo_tje schreef:Marjo_x schreef:Bedankt Laura !
Ik vind het echt asociaal dat ze dit kunnen doen! Hoe haal je het in je hoofd!
Ze hebben nooit het recht die hond neer te schieten! Voor zover ik weet is de Stafford wel een van die honden die verboden zijn zonder papier (Tenminste hier in Nederland) maar misschien hadden die mensen de papieren wel gewoon binnen liggen?
Hier in BE mogen dergelijke honden wel gehouden worden, ook al hebben ze geen papier.
Sorry, wil niet cru zijn, maar de regeling over honden mogen houden omdat ze een papier hebben vind ik echt k*t. Een hond blijft een hond, met een papier kan je niet knuffelen of geen vriendschap van hebben.
Mijn inziens: er bestaan geen slechte honden, enkel slechte baasjes! Alleen zijn sommige honden iets ontvankelijker voor agressief gedrag, maar je kan van een Malthezer net zo goed een vechtmachine maken. Het is maar hoe je ze opvoedt, hoor
Uthrick schreef:LimaMambo schreef:ik heb dit bericht even op andere fora geplaatst.. zodat iedereen kan zien dat de politie NIET je beste vriend is!!
Nou ja, wat er gebeurd is is heel erg en had ( misschien ) niet hoeven gebeuren ( ik ken de andere kant van het verhaal niet) maar om nu meteen te gaan zeggen dat álle agenten slecht werk leveren of zoals jij zegt niet je beste vriend zijn ... dat vind ik wel een beetje overdreven.