Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cowgirl schreef:Dieren recht mag ook wat mij betreft veel hoger op de lijst van de europese unie.
Het is ook jammer dat er bij de olympische spelen alleen gedemonstreerd wordt voor de mensen rechten en dat men de dieren vergeet(in de grote media dan, geloof best dat er achter de hard aan gewerkt wordt.)
Cowgirl schreef:Dieren recht mag ook wat mij betreft veel hoger op de lijst van de europese unie.
Het is ook jammer dat er bij de olympische spelen alleen gedemonstreerd wordt voor de mensen rechten en dat men de dieren vergeet(in de grote media dan, geloof best dat er achter de hard aan gewerkt wordt.)
sporter schreef:Cowgirl schreef:Dieren recht mag ook wat mij betreft veel hoger op de lijst van de europese unie.
Je kunt ook geen 2 dingen te gelijk veranderen.
Je denkt toch niet dat zolang zo'n land der eigen inwoners zo behandeld er ook maar 1 iemand daar in de regering ook maar iets voor die beesten doet.
sporter schreef:Ben ik met eens ben alleen niet van mening dat ze het nu nog stop moeten zetten.
Ze hadden china nooit uit moeten kiezen om het te organiseren
Ninx schreef:sporter schreef:Ben ik met eens ben alleen niet van mening dat ze het nu nog stop moeten zetten.
Ze hadden china nooit uit moeten kiezen om het te organiseren
Tja, het zou een enorme chaos veroorzaken wanneer nu de stekker eruit ging.
China had nooit, maar dan ook nooit de Spelen mogen hosten....
bnb schreef:Oooooooo 'mijn' witte meisje!!!!![]()
Ach wat leuk om jou hiet te vinden, hoe is het met haar?? En met Roos??
Die foto's die je me hebt gestuurd van het strand!!!!!!
Zij heeft toch zo'n slecht leven gehad en ik ben zo intens blij voor haar dat zij nu lekker, vrij op het strand kan spelen!![]()
Geef haar maar een dikke knuffel van mij, dat snapt ze wel!