probleem met Baardagaam

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: probleem met Baardagaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 08:50

Go jij! Go jij! hij eet weer zelf! hij ging zelf achter de krekels aan gelukkig! Haha!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 11:28

Mooi!
Alles goed in orde dus...
Succes verder met hem!

Debsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 13:20

die van mij doet dit ook wel eens...
Een lekker lauw bad werkt enorm goed bij hem en geniet er zo van dat ie daarna eens de bak goed onderpoept Haha!

Typische van mijn baardagaam is dat ie weken op een steen kan liggen zonder een poot te verrekken en daarna juist weken aan het eten en heen ern weer rennen is

het is wel wijshied om je beestje wat vitamine poeder over zijn voer te doen..

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 13:31

nog beter is om het diertje ook kalk te geven.. gewoon om de dag vitamine en dan weer pure kalk poeder
goed voor de botjes en gaat vergroeiingen tegen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 14:47

ik ben vandaag (wel een eind rijden) naar Noordwolde geweest, ik heb een warmtemat meegenomen, en vloeibare vitamine's, ze raadde mij aan om hem toch nog een beetje babyvoeding in een spuitje te geven, met een beetje van dat vitamine spul er doorheen, zodat ik zeker weet dat hij het binnenkrijgt, omdat hij nog zo klein is, en zonder lamp gezeten heeft.. als hij fruit eet, (doet hij nu nog niet) dan kan ik het poeder er overheen doen (heb allebij mee genomen Lachen ) dus ik ga het zo weer even proberen.

Debsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 18:59

We strooien dit ook even de krekels heen Knipoog
Doe als ie wat groter is gewoon een paar krekels in een zakje..poeder erover en een beetje husselen.(klinkt sneu maar de krekels dienen als voer en heb ze nog nooit zien overgeven Haha! )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 19:06

brr krekels in een zakje doen Nagelbijten / Gniffelen over de kleine krekeltjes lukt het strooien bijna niet, vandaar dat ik het in vloeibare en poedervorm heb meegenomen, hij heeft vanmiddag weer een beetje olvarit met het vloeibare vitamine-spul gehad, hij deed zijn bekje zelf al wat open! dus hij vind het wel lekker volgens mij. ik heb er nu ook een warmtemat in liggen, zand er overheen, dan kunnen de lampen snachts uit (hij staat op mijn kamer..

Debsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 19:10

ik vind e veiliger in een zakje haha
gewoon het bakje omkiepelen in het zakje.. zakje in de bak van het beestje en klaar Haha!

brr heb tevaak mee gemaakt dat er een krekel uit het doosje sprong..krijg nu al weer kippevel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 19:12

hij heeft nu nog genoeg krekels, zaten meer in het bakje dan ik dacht Nagelbijten / Gniffelen morgen krijg ik een bakje maat 6. dan kan ik het wel even proberen idd!