wizewo schreef:Doodbijten? Dat is echt wel heel uitzonderlijk!
.
zo uitzonderlijk moet dan niet zijn, denk aan formaatje duitse dog vs chiuawua als voorbeeld

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wizewo schreef:Doodbijten? Dat is echt wel heel uitzonderlijk!
.
Maanling schreef:Als de eigenaar van de dode hond aangifte doet over het gebeuren, betwijfel ik of die keus uberhaubt aan jou is, of dat die je dan uit handen wordt genomen (met niet zo'n fijne afloop denk ik)
Milly_ schreef:wizewo schreef:Doodbijten? Dat is echt wel heel uitzonderlijk!
.
zo uitzonderlijk moet dan niet zijn, denk aan formaatje duitse dog vs chiuawua als voorbeeld
xXVeronaXx schreef:Milly_ schreef:.
Als mijn hond een chiwawa aan zal vallen is het toch echt de schuld van de chiwawa..
Mijn hond kijkt niet eens naar kleine keffertjes, die kijkt alleen maar naar het middel en grootte formaat honden.
Als ik een chiwawa tegenkom hou ik hem sowieso vast, want die keffertjes lokken altijd zelf een gevecht uit ..
Als ze tegen mijn hond beginnen te grommen en blaffen ja dan kijkt hij wel op ja, want hij laat zich toch niet afsnauwen door zo'n ukkepuk? .. groot gelijk heeft hij.
Weet niet hoe het bij andere "grote" honden is maar ik vind die kleintjes altijd de uitlokkertjes ..
manishdra schreef:Ik pas altijd heel erg op met jack russels, ik ken een Hollandse herder reu die door zo'n mormel in zijn ballen gegrepen is. Ze vallen altijd van achter aan.
Ook bij kleine honden ligt het aan de opvoeding... die juist bij kleine honden meestal verwaarloost wordt.
Milly_ schreef:ocharme die herder!
Wesseltje schreef:Sorry hoor, jullie wijken nogal af van het onderwerp.. ik ben in het bezit van een stafford en een jack russell.. gaat het nu een topic worden waarin de jack russell word afgeschildert als een hondje wat steeds aanvalt?
Ik vind het jammer dat er nu weer een ras word aangehaald, waar er ook zoveel goede van lopen.
Jammer jammer.. zo heb ik heel erg vaak problemen met herdershonden gehad, maar generaliseren doe ik niet aan. Er zullen vast en zeker ook goede rondlopen.
Iedere hond is anders, hebben een andere opvoeding gehad etc. zonde dat er een ras de grond in geboord moet worden.