Hondenpoep

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hondenpoep: wat doe je ermee?

1. Ik ruim het ALTIJD op.
7 (16%)
2. Ik ruim het op wanneer ik het kan.
5 (11%)
3. Ruim het alleen op, op plekken waar veel mensen lopen. of mensen me hebben gezien.
11 (25%)
4. Ruim het eigenlijk niet op.
20 (46%)

Totaal aantal stemmen: 43

ktink

Re: Hondenpoep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 21:19

Milly_ schreef:
ktink schreef:
Ik heb ingevuld ik ruim het nooit op.
Maar wij wonen buitenaf Knipoog. Dus niet in een woonwijk waar kinderen in de veldjes spelen oid.
Als dit wel het geval zou zijn zou ik het wel opruimen Knipoog.

dus het is alleen erg als een kind in een vieze drol stapt, en bij een volwassenen niet ofzo? ik snap even de logica niet

Nee het verschil maakt in prin cipe niet heel veel uit of het nou kinderen of volwassenen zijn.
Het enige is, is dat kinderen nogal vaak hun vingers in hun mond stoppen nadat ze weet ik veel wat in hun handen hebben gehad.
Waar onze hond poepte (ze is helaas overleden van de zomer), was altijd in de berm, waar echt nooit iemand loopt behalve honden. Dus er lopen geen mensen doorheen Lachen.

pinuts

Re: Hondenpoep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 21:26

ik ruim t nooit op, jah alleen als het echt op de stoep zou liggen ofzo. Ik vraag me altijd zo af hoe ruiters hun paardenpoep opruimen. Ik ben welleens door het dorp gelopen, en toen ging mijn paard.. jahoor, midden op de stoep. Omdat het ver van huis was ben ik maar snel weggelopen, maar wat zouden jullie doen?