Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Tot ze per ongeluk zwanger was, toen hadden we besloten het te laten houden. Wat een geweldige hond werd het toen, ze veranderde helemaal, in positieve zin. Helaas kon het kleine hondje het niet aan (ze is kleiner dan een jack russel) en had als ik het goed heb onthouden, 5/6 pups. Helaas zijn die er dus op het einde eruit gehaald, en hond is gesteriliseert. Nu is het echt de hond van mn broertje (die is 12 jaar), mn moeder vind het nog steeds een geweldige hond, maar onze golden retriever is echt háár hond. Mn broer heeft ook een hond, zelf uitgekozen, en is ook écht zijn hond. Mn zus had ook een hond, die helaas ergens ging wonen waar ze geen honden meer mocht. Die is toen hierheen gekomen, geen probleem. Of het er nou 3 of 4 zijn.. Hond is echter nog steeds mn zus dr hond. Natuurlijk is iedereen hier gek op dr, maar het is en blijft mn zus dr hond. En ik? Ik ben hondloos.
Natuurlijk laat ik ze allemaal uit, en knuffel ik met ze etc. Maar echt 'mijn' hond zit er niet bij. De golden retriever is dan wel écht mijn schatje, daar ben ik helemaal gek op, en hij ook op mij. Tot mn moeder weer thuis is, dan loopt ie weer naar haar. Ik ben een soort 2e plek voor hem.
Pistasche schreef:Ik zou een soort tegoedbon maken met een foto van een hond en dan de naam van een fokker erop en dan met een leuke tekst erop.
Dan heb jij het cadeau uitgekozen maar doen ze er zelf wat meer voor en dat vinden ze wssl ook wel leuk om eens bij een fokker langs te gaan en zelf een uit te kiezen!
Succes en hou je ons op de hoogte?
). Dus als je ouders een hond willen, ga samen op zoek
BananaMoon schreef:Mijn ouders zijn op 21 mei 20 jaar getrouwd en dan wil ik hen een cadeau geven.
Namelijk een Golden Retriever Puppy.Maar waar kan ik die vinden bij een degelijke fokker?In Belgie!
Mijn ouders zouden er niks van mogen weten.Dus zou ik hem zelf moeten halen en kopen.
Maar ik denk niet dat de fokker dat zomaar met een 12-jarige meegeeft.
Wat moet ik doen??

BananaMoon schreef:Jahaa,
ik ook
ik g
Willeke_ schreef:BananaMoon schreef:Jahaa,
ik ook
ik g
Ik snap dat laatste niet echt haha!
Ga je nu een tegoedbon maken??