Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
madeliefw schreef:Ze luisterde trouwens wel als je echt een koekje kon tonen.
madeliefw schreef:Hond was ook moordenaar van: 1 konijn, 1 cavia en 1 kip.
madeliefw schreef:Wel ietwat lui, hond zou mij nooit trekken op skates ofzo. Bleef dan liever stilstaan haha.
Thuis was ze lekker lui, maar eenmaal in het bos/meer totaal andere hond, superactief. Maar 1 keer kwijtgeweest door achter konijn aan te rennen.
_Florien_ schreef:madeliefw schreef:Ze luisterde trouwens wel als je echt een koekje kon tonen.
Klinkt heel bekendmadeliefw schreef:Hond was ook moordenaar van: 1 konijn, 1 cavia en 1 kip.
Ohmy.. serieus? Mijn Golden is heel erg voorzichtig met alles wat hij in zijn bek neemt. Heeft als pupje ooit een baby eendje opgepakt en liet die vrolijk aan mij zien. Hij zal nooit doorbijten, eendje was nog helemaal heel. Verder gaat hij heel gemakkelijk met onze konijnen, ratten, kippen, alles. Ik kan ze allemaal over zijn rug laten lopen en de konijnen lagen lekker tegen hem aan te slapen.madeliefw schreef:Wel ietwat lui, hond zou mij nooit trekken op skates ofzo. Bleef dan liever stilstaan haha.
Thuis was ze lekker lui, maar eenmaal in het bos/meer totaal andere hond, superactief. Maar 1 keer kwijtgeweest door achter konijn aan te rennen.
Klinkt dan wel weer bekend! Bram trekt mij ook niet. Maar of dat luiheid is of is hij gewoon echt letterlijk EN figuurlijk blond? Ik ben hem wel vaak kwijt geweest, dan ging hij met mijn Basset schooien in het bos, maar hij kwam altijd en als eerste weer terug. Ook met wandelen, kijkt hij heel vaak om of hij ons nog wel ziet.