Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DendroFleur schreef:Ze komt niet echt over als het ideale moedertje en ik zou overwegen om haar te laten steriliseren.
Citaat:Moederpoes heeft er niks aan over gehouden
sheela schreef:Ik vind dat je gewoon dom bezig bent geweest. (sorry voor mijn botte opmerking, maar zo voel ik dat).
Je zegt wel dat het een bewust nestje was,maar vervolgens laat je die arme poes er mee aanmodderen, omdat jij "een natuurlijke bevalling " wil.
Nu zijn alle drie de kittens dood en de DA zegt dat als je eerder was geweest dit misschien ook gebeurd was. Dat weet je nooit, maar naar mijn mening heb je er niet genoeg aangedaan om poes en de kittens te helpen.
Tuurlijk kittens zijn heel leuk, maar heb je enig idee hoeveel kittens er straks weer geboren worden, omdat mensen de moeite niet nemen om poes te laten helpen of omdat ze het zo schattig vinden? Als jij zo nodig een kitten wil, haal er dan over een maandje of 2 eentje uit het asiel. Wij verzorgen hier thuis opvang voor het asiel. Vorig jaar waren er zoveel kittens dat alle pleeggezinnen propvol zaten! Ze wisten op een gegeven moment niet meer waar ze de kittens moesten plaatsen.
Ik hoop dat jij verstandig bent en de poes laat steriliseren en haar niet nog eens laat dekken.
Citaat:Aswas: Dit nestje is geen gepland nestje, wel gewenst (voor 5 kittens,als ze die al zou krijgen, al een baasje kunnen vinden)