Poes neergeschoten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

CM_

Re: Poes neergeschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 14:40

he bah wat smerig, wat ontzettend smerig.

Ik heb bij zulke mensen de neiging om ook een luchtbuks te pakken en hen eens flink op pijnlijke plaatsen zou beschieten. Gadverdamme, geen woorden voor .

Zeg je vriendin dat ze ajb aangifte doet. Mss krijgt de politie genoeg klachten om een huiszoeking bij diegene te doen.
En zorg dat ze dr kat binnenhoud. Die eikel zal zo weer schieten als ie ziet dat het dier nog leeft.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 14:44

Miemserik schreef:
Pfff waar gaat het heen Hamer Zomaar iemands kat neerknallen hoe haalt iemand het in zijn hoofd Verward

Heel wat bokkers vinden dat hier heel gewoon als een kat niet in eigen tuin zit hoor...

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 14:45

maar dat was toch wel zo?

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 14:47

Ja... maar iemand die een kat buiten de tuin kan neerschieten of het ok vindt, vindt het vast niet zo erg als het beestje ook wel gewoon op zijn plekje zat... Ontzettend sneu voor het beestje en het meisje, ik zou gelijk verhuizen denk ik...

Kimmikky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 14:49

kat zat in eigen tuin, dat je dr iets naar gooit ofzo als ie in een andere tuin zit ok, maar schieten op kat z'n eigen terrein? gestoord

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 21:32

Getver, wat een ongelooflijk misselijke streek zeg!!! Ik hoop dat ze de dader nog kunnen achterhalen... Die is echt ziek.

Wens haar maar veel sterkte met haar kat Ach gut

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 09:22

poes schreef:
Miemserik schreef:
Pfff waar gaat het heen Hamer Zomaar iemands kat neerknallen hoe haalt iemand het in zijn hoofd Verward

Heel wat bokkers vinden dat hier heel gewoon als een kat niet in eigen tuin zit hoor...

Ik weet uit welk topic je dat hebt, maar in dat topic was het vanuit alle personen niet echt bedoeld. Wel éénmaal over de kat schieten inderdaad.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 09:36

bah afschuwelijk.

en over als er een kat in mijn tuin zit: die krijgt idd een plens water naar zich toe gegooid. ik ben niet gediend van andermans dieren in mijn tuin. maar een koger zou iets te ver gezocht zijn...

xannemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 10:47

xMarit schreef:
Nouja zeg! Boos! Pfff mag je poes gewoon niet meer op straat lopen ofzo. Gelukkig heeft de poes het overleeft!

Inderdaad! Mee eens!

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 11:34

Ik ben blij voor je dat ze nog leeft...onze hond is vorig jaar doodgeschoten...een 12 jarige ruwhaar teckel...en we moesten hem in een greppel vinden, duidelijk te zien dat men geprobeert heeft hem te verstoppen...was geen ongelukje, zijn namelijk in dezelfde periode 2 katten verloren waarvan we 1 hebben gevonden met een schot hagel in zijn lijfje. Misselijke mensen lopen er toch op deze aardbol!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 11:39

Pff, ik hou ook niet van katten maar dit gaat me toch echt te ver!
En in de eigen tuin nog wel!!

Bij ons in de buurt was ook een tijdje een kattenmoordenaar actief, hij/zij deed dingen als vergif neerleggen, en idd ook katten neerschieten met een luchtbuks..

Achter de tralies met zulke idioten

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-08 19:53

Dank voor jullie medeleven, namens mijn vriendin. Ze heeft alwel aangifte gedaan. Ze is bezig om de media in te schakelen zodat er meer aandacht aan besteedt wordt. Ze hoopt dat de dader bekend wordt en dat hij/zij zich realiseert wat hij/zij een ander heeft aangedaan.
@poes: ze heeft dat huisje pas gekocht, ze woont daar sinds december 2007. Nu alweer verhuizen zou wel heel drastisch zijn.
De buren zijn verder erg aardig, hebben haar ook geholpen en kwamen aan de deur vragen hoe het nu met poes was. ook buren die een paar huizen verderop woonden en die zij helemaal (nog) niet kende. Het is waarschijnlijk een achterbuurman geweest.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 19:59

Ik snap wel dat verhuizen drastisch is hoor Ja Alleen zijn mijn poezels net mijn kinderen, ik zou er echt niet goed van zijn. Vind het gewoon vreselijk dat zo'n dingen gebeuren.

rozahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 20:02

Wat een vreselijk iets zeg daar kan ik me zo boos over maken.
Waarom doen ze dat diertje dat aan.
Ik hoop dat het verder goed gaat met hem.

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 20:05

Triest hoor zo'n eikel die op een weerloos beestje(s) schiet,
wie weet wat er nog meer kan gebeuren met zo'n loslopende gek en een luchtbuks.....
Veel sterkte gewenst voor de kat en hopelijk gaat het gauw weer goed met haar.....

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 20:58

poes schreef:
Ik snap wel dat verhuizen drastisch is hoor Ja Alleen zijn mijn poezels net mijn kinderen, ik zou er echt niet goed van zijn. Vind het gewoon vreselijk dat zo'n dingen gebeuren.

En ik hoorde net weer van een kennis dat de kat van haar zus wa vergiftigd.. Poes leeft nog wel, maar het is nog niet zeker of ie dit wel overleefd.. Word je toch helemaal niet goed van gewoon?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 21:00

Echt, echt BIZAR

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 21:04

Toen ik de titel las moest ik meteen aan onze kat denken, onze kat was ook neergeschoten met een bugs? *weet niet of je dat zo schrijft.

Hij is in zijn poot gekomen en het is ook ingekapseld, echt klote dat het vaker voorkomt! Helaas is er niet veel aan te doen.. bewijs het maar eens.. okee dat je niet wilt dat je kat in de tuin komt okee.. maar dat is op zat manieren op te lossen. Hierachter hebben ze bijvoorbeeld veel vogels in de tuin, Wat de kat natuurlijk leuk vond, een paar keer flink de tuinslang erop en die komt daar nooit meer.

Sterkte voor de poes! Gelukkig kunne ze nog vrolijk rondlopen met 1 oog. Hopen dat de kogel inkapseld.

NiN_ME

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 21:09

Ziek, maar gelukkig leeft het beestje nog!
Hoe gaan ze het doen met het buitenlaten van de kat? Durven ze dat nog aan?

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 21:16

bah.
Verschrikkelijk dat zoiets moet gebeuren. Boos!
Gelukkig dat het "alleen maar het oog is" en niet meer.

Mijn vader heeft het ook niet op katten.
Sterker nog hij haat ze echt.
Maar hij zal nooit verder gaan dan met de slipper achter de kat aan rennen, of met een glas water de kat proberen te besluipen.

(en dat is nog best reëel als je nagaat dat de katten bij ons in de schuur poepen, de vuilnisbakken leegeten en de keuken inlopen om vlees van het aanrecht af te halen)

Violaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 21:20

Ah gos!
Wat een idioot die dat heeft gedaan! Gelukkig is die kat meteen naar zijn baasjes gerent wie weet zou het anders te laat zijn ! Ja

DolceGabbana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 21:25

Ten eerste, wat sneu!!
Veel sterkte voor je vriendin!

Wat dat betreft is onze Pepper (ook kat Ja ) een ontzettende doorzetter.
Hij is ook al behoorlijk vaak beschoten, ook met een luchtbuks Boos!

1 X in zijn keel
Een paar keer in zijn poot!

De keer dat hij in zijn keel is geraakt doet mij nooit vergeten,
hij is meteen richting de DA gegaan en kreeg medicijnen mee!
Echter was de dosis medicijnen die wij van de DA meekregen niet de goede voor Peppers gewicht Boos!
Wij wisten hier niets vanaf en hebben Pepper de medicijnen (volgens aangegeven dosis) gegeven.
Pepper leed onder een overdosis en we zijn weer met hem naar de DA gegaan die vertelde dat Pepper te veel medicijnen binnen gekregen had.
Pepper moest aan het infuus en ik was er kapot van !!
Pepper was immers mijn lievelingskat die al mijn hele leven bij me is!

Pepper is ongeveer een week bij de DA blijven liggen, hij kreeg astronouten voer (ofzoiets Tong uitsteken ) en knapte zo langzamerhand op.

Als ik terug kijk naar dit verhaal begin ik alweer bijna te huilen!

* Kijkt achter zich in de tuin en ziet daar een dikke tevreden Pepper van alweer 13 jaartjes liggen Haha! *

Zo, dat ben ik ook weer kwijt Ja

pluklief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 21:43

Bah wat sneu Ach gut Het arme beest! Echt ziek als je zoiets doet.
Bij een vriend van mij is een van hun 2 katten dood geschoten op straat! De andere is toen zo getraumatiseerd geraakt dat het beestje alleen nog in de kippenren en het huis durft te zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 21:50

Mizora schreef:
Poes hoort gewoon niet op straat, maar was dan ook niet op straat maar in eigen tuin. Op straat vind ik het trouwens ook niet kunnen, dat voor de duidelijkheid.

Poes hoort wél op straat, wat niet hoort is zomaar dr even op los schieten, arm dier!!
Ik hoop dat die schoft gepakt wordt!

Sterkte met de kat van je vriendin, ik hoop dat de wond goed geneest en hij straks weer
lekker spelen kan en naar buiten!

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 21:55

Ik vind dat de poes niet op straat hoort, we hebben er nu ook weer één die besloten heeft dat de zitting van een sloopauto op ons terrein een ideale slaapplaats is, daar gaan de stoelen voor mijn auto. Eigenaar is onbekend.

Zoals er stond vind ik schieten niet kunnen. Als het een hele erge doorzetter en het echt problemen opleverd is hoogstens er ruim overheen een poging waard.