moet het toch even kwijt..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

silfie35

Re: moet het toch even kwijt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 09:39

Pistasche schreef:
Ik vind het héél logisch dat je even op bokt kijkt om te kijken of andere mensen er ervaring mee hebben. En het is toch ook niet zo dat als je het op bokt hebt gezegd dat je dan opeens geen DA meer belt?

indd... Als je het probleem omschrijft en ze zeggen dat je er toch maar beter mee naar de d.a kan kan je dat alsnog doen....

En er zullen ook zat gevallen zijn waarvan je dan zo met een middeltje of iets het op kan lossen.

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 09:46

Ja, als ik merk dat mijn huisdier iets heeft dan ga ik het eerst hier vragen maar ik bel dan wssl alsnog de DA alleen het is gewoon fijn om te weten of iemand anders hetzelfde heeft meegemaakt en wat het is. (omdat je niet altijd meteen op dezelfde dag kan komen als het niet ernstig is)

xannemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 10:48

silfie35 schreef:
Ik vind het best hoor als mensen hier dingen vragen!! Je hoeft toch niet gelijk voor elk wissewasje de d.a te bellen!

Zo is het. Misschien zijn hier ook wel mensen die het zelfde hebben gehad, en je kunnen helpen
de DA . kost weer zoveel geld, Terwijl er ook mensen zijn die je gewoon kunnne helpen

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-08 12:01

mensen lees nou aub even..
er staat toch duidelijk bij dat het niet gaat om wissewasjes.. maar om serieus ernstige klachten

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 12:07

Zelf heb ik het gevoel dat het vaak ook de jongeren zijn die zelf niet kunnen bepalen wanneer een dier naar de DA moet vanwege de kosten. Dat ouders vinden dat ze nog even moeten wachten terwijl de dochter/zoon zich onwijs ongerust maakt en dan vervolgens een topic opent.
Verder kan ik me geheel aansluiten bij het feit dat internet geen vervangende DA is en dat je bij twijfel gewoon met je dier naar de DA moet gaan.