Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
dat doen ze hier als ze lief zijn.... Als ze vervelend zijn hangen ze in de gordijnen, maken ze ruzie met elkaar, slepen ze dode muizen naar binnen, kunnen ze opeens de koffiemelk open maken en opdrinken

Mijn eerste poging: pilletje fijnmalen met knijptang en mengen in voer: werkte welgeteld 1 keer. Daarna pilletje fijnmalen en in beetje melk, werkte niet meer... Vanaf dan ben ik het ook in zijn bek gaan gooien (eerste keer beet hij zo hard in mijn vinger dat alles onder het bloed kwam: pilletje, vingers, kat, ...). In het begin maakte hij zich er zo druk in dat hij een keer overgaf na een pilletje... Nu draai ik het gewoon in een beetje smeerkaas, dat verzacht het slikken wel. (een verkruimelde pil in smeerkaas op pootje smeren heb ik ook geprobeerd... kat liet het gewoon hangen en beet na een paar dagen de hard geworden kaas gewoon weg met als gevolg dat ik nu kat heb met kale plekjes op pootje en achter oor
).
De laatste keer at ze gewoon haar eten op terwijl er fijngeprakte pil door heen zat. Dat scheelde alweer. ook kan ik haar niet met 1 hand in de houdgreep nemen en met de ander hand bekje openen en pil erin gooien. Ik moet dus echt iemand erbij hebben voor hulp, want alleen kan ik het echt niet.
ik doe het ook ongeveer als de moeder van Tancreda4, zet ze naast me op de bank klem tussen mij en een kussen, doe het koppie achterover en pak het bekkie tussen duim en wijsvinger, dan licht samenknijpen zodat het bekkie opengaat en dan iets achterover en pilletje achterop de tong mikken, nooit last met uitspugen omdat door de weerhaakjes op de tong het pilletje als vanzelf naar binnen gaat. Klusje van 30 seconden hooguit!