Huisdieren in bed

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

tante_trien

Re: Huisdieren in bed

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 17:29

Ja hoor gezellig, ratje, cavia, kat. Alleen is ook maar zo alleen. Lachen

Limanade

Jantine_ schreef:
LimaMambo schreef:
honden mogen hier gewoon op bed hoor..
daar hebben ze een was machine voor uit gevonden Knipoog

En er zijn ook hondenmanden uitgevonden Clown

dus?

Aprilsgatje

Ik neem mijn paard altijd mee in mijn bed past perfect! Clown
Nee, ikzelf doe het niet vind het niet zo fris, maar als je je bed tenminste wel vaker dan gewoonlijk verschoont vind ik het nog wel kunnen, maar onze Herder neem ik maar niet mee in mijn bed want die vind het leuk om mij van het bed af te duwen. Knipoog

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 17:30

Schijnheilig

Afbeelding

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 17:31

Mijn katten slapen wel in bed Ja 'k Vind het wel vies, maar ze zijn zo lief Lovers *LOL*
Honden en ratten... nah, honden stinken (mijne tenminste Nagelbijten / Gniffelen ) en met ratten ben ik bang dat ze me opeten Nagelbijten / Gniffelen

gwenfflames

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 17:31

Mijn honden slapen echt weleens bij mij op bed, gezellig!!
En de baas, dat ben ik..... Haha!

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 17:32

arans schreef:
Maar ratten, ben je niet bang dat je er op gaat liggen als je omdraait?

Daar zat ik dus ook aan te denken...in hoeverre is een ratje 'pletproof'?
Voor de rest ben ik heel makkelijk, doe wat je niet laten kan en vies? Tja, is maar net wat je onder vies verstaat...
Zelf ben ik van huis uit katten op bed gewend; als je niet kunt slapen 'scoor' je beneden een kat en sluip je weer naar boven...

Anoniem

arans schreef:
Maar ratten, ben je niet bang dat je er op gaat liggen als je omdraait?

Nou, ze blijven 's nachts ook niet in bed hoor. Gewoon 's avonds als ik nog wakker ben en tv kijk, daarna gaan ze weer in de kooi. Anders ben ik veel te bang dat ik ze plet inderdaad Clown

russel schreef:
Stinkt die sprei dan niet erg? Daar zal ik niet van kunnen slapen. Mijn hond slaapt bij mijn voeten. Knipoog

Nee hoor, dat ding wordt wekelijks gewassen Lachen

Mindfields

SuperSmurf schreef:
Honden in bed vind ik dus weer echt niet kunnen, maar meer omdat honden hun plaats moeten kennen en je het risico kan lopen dat e hond dominant gaat worden als hij op dat soort plaatsen mag liggen. En vind een hond zelf dan ook weer niet zo fris in bed.. Die kwijlen ook zo en zijn toch een stuk minder schoon dan katten Lachen ( Ben wel weer dol op honden hoor Haha! )

Hihi ik heb mn vier Jack Russells regelmatig in bed. Allemaal gedragsgestoorde honden die ik van een spuitje heb gered, maar hier nooit problemen. Kan wel, ben ik met je eens. Maar de andere kant is dat ze van het zogenaamde 'contactslapen' tegen de roedelleider aan, enorm snel het vertrouwen in de mens terugkrijgen.

Onze twee katten slapen ook regelmatig in bed. Overigens heb ik de beesten alleen in bed als mn vriend er niet is, omdat ik anders niet kan slapen.

Limanade

crossmonster schreef:
Schijnheilig

Afbeelding

oooooooooooooooooooh wat een schande!!!!!!!!!!! Tong uitsteken

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 17:33

crossmonster schreef:
Schijnheilig

Hahahhahahaahahah zo ziet het er hier ook regelmatig uit, maar dan dus met 4 Jacks(en twee katten) Vork

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 17:33

tante_trien schreef:

Daar hebben ze vriendjes voor uitgevonden Haha!

Hoe doen jullie dat trouwens als je bijv ziek bent en met je dekbed beneden op de bank ligt, mag de hond/kat dan wel op schoot/op je dekbed???

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 17:36

nope, hier geen huisdieren op bed Schijnheilig
vind het vies Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 17:37

Uthrick schreef:
Hoe doen jullie dat trouwens als je bijv ziek bent en met je dekbed beneden op de bank ligt, mag de hond/kat dan wel op schoot/op je dekbed???

Dan mogen de ratten wel zonder sprei op het dekbed, dan lig ik zelf zo lang onder dat dekbed (+zweten), dan wordt het toch gewassen als ik weer beter ben Knipoog

En ik heb 100x liever ratten in mijn bed dan een man, dus het vriendjes-argument gaat voor mij niet op Haha!

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 17:38

Uthrick schreef:
tante_trien schreef:

Ook ja! Als ik buikpijn heb gaan de katten zelfs vanzelf op mijn buik liggen. hele fijne reiki behandeling is dat!

Wat die vriendjes betreft: Die van mij is 5-6 dagen per week onderweg in het buitenland.....dus maar 1-2 dagen per week thuis.

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 17:39

Sjaak ligt wel eens bij me als het onweert. Dat vindt hij zo eng dat ie niet meer in zijn eigen stoel kan liggen.

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 17:40

Ik heb mijn vriend trouwens pas net zo ver dat de hond binnen mag komen ( boerderij)
Denk niet dat ik hem zover krijg dat de hond in t bed mag liggen Tong uitsteken maar zoals ik al zei, dat vind ik zelf ook vies dus die discussie komt helemaal niet ter sprake.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 17:41

Ik vond het altijd erg leuk als de kat eens naar boven ontsnapte en bij mij op bed kwam slapen. Vind het wel gezellig, zolang ze maar OP bed blijven, en niet onder mijn dekbed o.i.d.

Honden en verder al het andere blijft beneden, al mag mijn 25kg zware puppy in Centerparcs in Oktober wel even een nachtje bij me slapen Lachen Maar voor de rest, nee hoor.. lekker eigen plekje om te slapen.

sarah_m

Nou mijn katten die slapen bijna altijd op mijn bedje, maar ratten is wel iets anders... die poepen overal en die voetjes zijn verre weg van hygienisch Tong uitsteken Sigaar

Meloen

Mijn katten liggen geregeld op mijn bed te slapen, soms zelf onder het dekbed Bloos
Mijn honden komen wel boven, maar slapen daar apart. 1 in hondenmand en 1 in de bench.
Maar héél zelden, mogen ze ffjes op bed liggen, maar daarna.. huspakee weer op hun eigen plekkie
Bovendien verschoon ik hier wel vaak!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 17:42

Als ik nog wakker ben en nog wat tv zit te kijken dan mogen de katten er bij zitten, maar verder zit de slaapkamer deur dicht en worden ze uit de slaapkamer gezet als ik ga slapen.

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 17:43

@ Mindfields; onze vorige golden retriever was niet altijd een lieverdje. Die werd echt dominant als je haar op schoot op de bank nam. Dus laat staan als die in bed zou mogen Knipoog ONze hiudige hond ( nou ja van mijn ouders dan) zou qua karakter prima in bed kunnen, maar wil dat gewoon niet Lachen

@ Crossmonster; wat gaaf dat al die ktten zo goed met elkaar op kunnen schieten! Wij hebben nu nog wel even wat probleempjes met onze katten..

Anoniem

Hamsters en kat mogen gerust op mijn bed.

Een hond wil ik absoluut niet op bed hebben. Laat staan ín bed. Dat vind ik echt vies.

Anoniem

sarah_m schreef:
Nou mijn katten die slapen bijna altijd op mijn bedje, maar ratten is wel iets anders... die poepen overal en die voetjes zijn verre weg van hygienisch Tong uitsteken Sigaar

Nou, mijn ratten poepen niet overal hoor Als het eens gebeurd komt dat omdat ik ze te lang uit te kooi houdt (langer dan 2 uur achtereen), anders echt niet.
En de voetjes van een kat vind ik viezer, gezien de kattenbak Sigaar

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 17:44

Uthrick schreef:
tante_trien schreef:

Vind mijn mama niet zo leuk als ik met een jongen thuis kom "Mam, hij slaapt vanacht hier, anders ben ik zo alleen" Huilen van het lachen . Dat gaat geen succes worden Tong uitsteken