Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jantine_ schreef:LimaMambo schreef:honden mogen hier gewoon op bed hoor..
daar hebben ze een was machine voor uit gevonden
En er zijn ook hondenmanden uitgevonden
arans schreef:Maar ratten, ben je niet bang dat je er op gaat liggen als je omdraait?
arans schreef:Maar ratten, ben je niet bang dat je er op gaat liggen als je omdraait?
russel schreef:Stinkt die sprei dan niet erg? Daar zal ik niet van kunnen slapen. Mijn hond slaapt bij mijn voeten.
SuperSmurf schreef:Honden in bed vind ik dus weer echt niet kunnen, maar meer omdat honden hun plaats moeten kennen en je het risico kan lopen dat e hond dominant gaat worden als hij op dat soort plaatsen mag liggen. En vind een hond zelf dan ook weer niet zo fris in bed.. Die kwijlen ook zo en zijn toch een stuk minder schoon dan katten( Ben wel weer dol op honden hoor
)
crossmonster schreef:![]()
crossmonster schreef:
tante_trien schreef:Ja hoor gezellig, ratje, cavia, kat. Alleen is ook maar zo alleen.
Uthrick schreef:Hoe doen jullie dat trouwens als je bijv ziek bent en met je dekbed beneden op de bank ligt, mag de hond/kat dan wel op schoot/op je dekbed???
Uthrick schreef:tante_trien schreef:Ja hoor gezellig, ratje, cavia, kat. Alleen is ook maar zo alleen.
Daar hebben ze vriendjes voor uitgevonden![]()
Hoe doen jullie dat trouwens als je bijv ziek bent en met je dekbed beneden op de bank ligt, mag de hond/kat dan wel op schoot/op je dekbed???
sarah_m schreef:Nou mijn katten die slapen bijna altijd op mijn bedje, maar ratten is wel iets anders... die poepen overal en die voetjes zijn verre weg van hygienisch![]()
Uthrick schreef:tante_trien schreef:Ja hoor gezellig, ratje, cavia, kat. Alleen is ook maar zo alleen.
Daar hebben ze vriendjes voor uitgevonden![]()
Hoe doen jullie dat trouwens als je bijv ziek bent en met je dekbed beneden op de bank ligt, mag de hond/kat dan wel op schoot/op je dekbed???