Wat leuk dat er nog naar gevraagd wordt; hierbij dan een update 
Ze doet het super
alhoewel haar bijnaam is veranderd van mislukte cavia => Poedel.... zie:

ze heeft kale pootjes met alleen onderaan nog bolletjes haar 
We zijn bij de dierenarts geweest vrijdag, hij dacht dat het mijt was, ze heeft een injectie gehad en als het over 3 weken niet over is moet ze weer terug komen.. Maar sinds het bezoek is er nog wel behoorlijk wat haar uitgevallen, de dierenarts zei ook dat ze nog wel tot halverwege haar zijkant kaal kon worden (tot daar waten nog schilvers/korsten).
Verder is het zooo'n enorme schat! Als je naar hara toe komt komt ze er al aan en legt ze meteen haar kop plat onder je hand zovan; AAI MIJ!!! AAI MIJ!!!

Ook heb ik nog een mailtje ontvangen van iemand via mp. Zij herkende volgens haar het konijntje maar wist het niet zeker. In het geval van dat het wel klopte, was het konijn beter af bij mij of in het asiel.. Verder hebben we ook nog niks gehoord van de Dierenbescherming of andersinds.. Maar als de eigenaren toch nog op komen dagen mogen ze wel een verdomd goed excuus hebben dat het beestje daar liep
maar ik denk niet dat ik hem nog mee geef aan hen.. Ze mag hier blijven of naar een ander goed tehuis