Haha ja hoor wuis wat jij wil haha
Ik heb er vroeger toen hier nog meer schapen stonden wel meer dan 1000 oornummers ingedaan denk ik. Helmaal de laatse 2 jaar toen er dus 2 in moesten. Is wel stom maar het moet en dan kan je het het beste maar zo snel mogenlijk doen.
Heb het zelfs is voor elkaar gekregen er 1 in te doen bij een lammetje dat sliep. deed even zijn ogen open en sliep verder.. die werd dus de volgende ochtend wakker met oorbel
Even goed zoeken naar een zacht stukje oor waar geen bloedvaten door heen lopen doet het voor die lammetjes het minste zeer.
Bij Lambo ging het even iets anders. Hij heeft hier een jaar ilegaal geleeft. Ik wilde er geen oornummer in hebben maar ja ik kon er niet onder uit komen. Dus we nemen een grote emmer vol met biks en laten lambo eten en dan snel oornummer in doen... en nu leeft die dus ook met zo'n stom ding.
Santigo_ Kruimel is inderdaad een Kameroen schaap. Wat leuk dat jullie jongen hebben zullen wel heel erg klein zijn zeker?
Apple: Kruimel is inderdaad klein maar Lambo is ook wel een gigantisch schaap hoor. Hij groeit nog steeds heb ik het idee hij is nu echt super groot ongeveer 75 cm hoog en nog mindstends 10 tot 15 cm wol overal er om heen.
Jullie krijgen dus van 2 schapen lammeren maar weten niet wanneer haha hebben jullie niet op de uitkijk gestaan? verwachten jullie ze wel binnenkort of kan het nog een maand duren?
En je hoeftekening komt er aan hoor. Heb hier een hele mooie.
Alleen jammer dat die midden in een school boek staat had die daar ook niet moeten laten liggen....
De Jalouzie word gelukkig wel steeds minder Lambo vind haar steeds leuker en ze springen ook al samen de wei door
Ik verwacht dat ze nog wel iets groter word maar we zien het wel...