Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kohtje schreef:Lees het boek De vrouw die naar honden luistert. Daar worden al deze problemen behandeld. Al vind ik persoonlijk dat je op een flat het verkeerde soort hond hebt gekozen.
rockwitch schreef:Hey es, ten eerste wil ik even uitdrukkelijk zeggen, ga alsjeblieft Blizzard niet in haar nekvel pakken en op de grond drukken, want dit is echt een hele agressieve straf voor een hond en je doet hier eerder kwaad als goed mee. Je ziet vaak genoeg dat door zoiets de hond bang wordt van degene en dit kan zelfs leiden tot angstagressie naar die persoon, dus alsjeblieft NIET doen, ze is nog hardstikke jong en als je dat doet kan je het alleen maar ernstig verpesten.
Verder heel erg balen dat de boel gesloopt wordt, is voor jullie erg vervelend en het moet ergens vandaan komen.
Ze gaat binnekort puberen, misschien speelt dit mee, maar er kunnen natuurlijk ook andere oorzaken zijn.
Zal ik anders binnekort een keertje langskomen? Dan ga ik gewoon wat dingetjes bekijken en wie weet komen we er wel achter waarom ze dit doet en wat je ertegen kan doen.
Laat het maar even weten, ik kan in principe in de weekeindes gewoon.
Kohtje, ze had deze hond al toen ze nog bij haar ouders woonde, en dat was niet in een flat, maar dat weet jij ook niet, maar daarom zeg ik het even.
Ves schreef:1 vraag die ik hier nog niet gesteld heb zien worden is: Heb je het alleen laten wel opgebouwd? 5 minuten (achter de deur staan) etc..?
_Do_ schreef:Als je straks een bench hebt, denk wel aan bench training. het is niet van zelf sprekend voor een hond. En ik zou wel een degelijke bench kopen, ook al zijn die dan wat duurder, maar eentje waar zij niet uit kan breken. Ik ken honden die gewoon de tralies door bijten... Zijn buldoggen...
Ik zou toch een kong kopen, is misschien wel 20 euro, maar gaat haar hele leven mee, dus is zijn geld wel waard. Word door alle gedrags therapeuten aangeraden.
naadje24 schreef:Tja negatieve reactie niet gewenst maar ik ga hem bij deze toch geven....
ik zie zoveel dingen in jouw berichten dat ik mij eigen wel eens afvraag waar je mee bezig bent en of je je wel goed hebt laten informeren voordat je aan de hond begon?
het is een herder x rottweiler zeg je....ik durf te wedden dat de hond van beide rassen ook het "stoute" en moeilijk opvoedbare heeft meegekregen,terwijl het ook wereldhonden zijn maar wel bij juiste opvoeding en niet voor iedereen geschikt
zowiezo is een uur lopen voor de hond van die leeftijd al ronduit slecht...dan kan je wel zeggen over het poepen en plassen maar dan zal de hond gewoon meermalen per dag uitgelaten moeten worden..
je verpest op zo een manier zijn lichaam....
ten tweede.. er zitten nou eenmaal kosten aan een hond verbonden
en kan je wel zeggen dat je het niet hebt...maar alles leuk en aardig hoor
hoe wil je een dierenarts betalen dan in geval van nood?
je moet pas aan een hond beginnen als je het ook daadwerkelijk kan betalen en kan verzorgen!
en een bench.....wat kost dat nou nog tegenwoordig?
nou heb ik echt geen kleine jongen maar ik was ook maar 40 euro voor mijn bench kwijt...
nekvel methode hoeft per definitie niet fout te zijn,mits het maar zeer correct gebeurt!
maar als ik voorgaande dingen lees denk ik dat TS er idd beter niet aan kan wagen....
de meest goede tips zijn in het topic al gegeven....
jammer alleen dat er veel "weerwoord" op gegeven word, als je die dingen niet wil aannemen of wil aanschaffen dan denk ik dat je probleemhond houd en eventueel verergerd en zie ik er in de toekomst een asielhond bij
neem de raad aan...koop een bench en zoek begeleiding! de hond is het eenmaal goed opgevoed dubbel en dwars waard!
PinkyBubble schreef:Overigens @ Moderaters hier kan een slotje op, De oplossing is gevonden en wens hier niet langer meer over beoordeeld te wordenEr komt hulp en er komt een bench
naadje24 schreef:PinkyBubble schreef:Overigens @ Moderaters hier kan een slotje op, De oplossing is gevonden en wens hier niet langer meer over beoordeeld te wordenEr komt hulp en er komt een bench
als dat het geval is waarom zet je het dan uberhaupt op bokt?
naadje24 schreef:zeg dan niks als je geen zinvolle antwoorden kan geven!
PinkyBubble schreef:naadje24 schreef:zeg dan niks als je geen zinvolle antwoorden kan geven!
right back at youLate we nou geen modder smijte, topic word al geslote bedankt voor de mensen die wel normaal konde reageren
Ves schreef:Kong hele leven mee, geef mij er ook zo 1!!!
Ves schreef:Zo bedoelde ik m nietmijn Amstaff heeft al 3 Kongs versleten en is pas 8 maanden